اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

قرار گروهی هفدهم

بله این تنبلی من بود که ننوشتم وگرنه ما اولین پنج شنبه ماه اردیبهشت هم مثل 16 قرار قبلی دور هم جمع شدیم و خدا رو صد هزار بار شکر 8 نفر از دوستامون تونستن بیان 

همه هدفهای جدید سال 93 رو نوشته بودیم، تازه اونم براساس بررسی چرخه زندگی، بازم مثل همیشه دوستای خوبم حامی و دوستدار همدیگه بودن و به هم کمک کردیم و با هم راجع به مسائل و سوالها و مشکلات هم تک تک حرف زدیم و تبادل نظر کردیم و به هم کمک کردیم.

این جلسه همه مون به این نتیجه رسیدیم که از مدیریت زمان عقب افتادیم و یه جورایی انجامش نمی دیم، لذا تصمیم گرفتیم و متعهد شدیم مدیریت زمان رو انجام بدهیم حتما

در ضمن برای هر کدوم از هدفهامونم یه جمله "من متعهد می شوم...." در حضور جمع نوشتیم.



نظرات 2 + ارسال نظر
غ ــزل دوشنبه 8 اردیبهشت 1393 ساعت 13:30 http://life-time.blogsky.com/

چقدر حیف که جور نشد من کارهای دوره هدف را انجام بدم
امسال نشستم هدف بنویسم اما چیزی ازش در نیومد

چطور مدیریت زمان میکنید؟

خوب باید متعهد باشی به انجامشون
مدیریت زمان هم راهکار داره
تو نت یه سرچ بکن شاید چیزی گیرت اومد اینجا نمی شه نوشت

سمیه-تهران نوشت یکشنبه 7 اردیبهشت 1393 ساعت 13:11 http://tehrannevesht.blogsky.com

نسیم جون من خیلی خوشحالم که توی این گروهم فکر کنم اگه نبودم و می اومدم وبلاگت رو می خوندم خیلی غصه ام میشد
اون جمله متعهد می شوم خیلی خوب بود و کارساز
در مورد مدیریت زمان من هنوز مشکل دارم باید یه کاریش بکنم

اره سمیه خدا رو صد هزار بار شکر کجا 10 نفر آدم پیدا می کنی و یکسال و نیم بدون ذره ای مشکل کنار هم شاد باشن و بهم کمک کنن؟

ماشالاااااااااااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.