اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

بدشانسی

چند سال بود که دلم می خواست باشگاه انقلاب ثبت نام کنم..... من خیلی اهل پیاده روی هستم  بیشتر وقتا هم می رم بام ولی اونجا دیگه یه جورایی شلوغ شده، اونم شلوغی که آدمهایی که می آن همه برای صرفا پیاده روی نیومدن یه جورایی برای وقت گذروندن یا سربه سر دیگران گذاشتن می آن انگار...... 

توشون ارازل و اوباش داره پیدا می شه کمابیش، که امنیت رو کم می کنند....... 

خیلی تنبلی کرده بودم تو ثبت نام انقلاب تا اینکه چند وقت پیش همت کردم رفتم کارت کانون فارغ التحصیلان رو تمدید کردم و نامه هم گرفتم چون اینجوری شهریه اش نصف می شد و منم رو نصف شهریه حساب کرده بودم

هفته پیش 5 شنبه یه مشکلی پیش اومد نتونستم برم الان رفتم تو سایتش نگاه کردم که مدارک لازم رو جفت و جور کنم چیز زیادی هم نمی خواست البته یه زنگ هم زدم که هم ساعت کاری فردا رو بپرسم و هم اینکه ببینم قبلش باید برم بانک پول رو پرداخت کنم یا همونجا هم می تونم؟

گفتن تخفیف 50% برای فارغ التحصیل ها لغو شده!!!!!!! .......

 گفتم ولی من نامه دارم......

گفتن بله آخه فقط 3-4 روزه که لغو شده

یعنی آخــــــــــــــــــــــــــر بدشانسی 

اولین نقاشی من با پاستل گچی


خوشگله؟؟؟؟

البته معلمم خیلی کمکم کرده ها همش هنر خودم نیست 

امروز سال نو می شود.



به نظرم هر آدمی باید تو زندگی یه روز خیلی خوب داشته باشه که سال براش از اونروز شروع بشه.
اون سالی که منجم ها می نویسند برای زمین تعریف شده...... ولی ما که زمین نیستیم ...... ثابت هم نیستیم که میلیاردها سال تقویم هامونو یه جور برامون صفر کنند
ما دوپا داریم که باهاش می تونیم هم زمین زیر پامونو عوض کنیم و هم آسمون بالای سرمونو و هم...... سال مون رو

سال برای من از امروز شروع می شه
امروز سالگرد یه روزه خوبه

امروز سال شمسی شروع می شه
روزی که خورشید به زندگیم اومد
و سال هجری هم یه تاریخی تو اردیبهشته 

امروزم رو باید جشن بگیرم 


پ.ن: مخاطب خاص دارد.

بامزه


پ.ن: عین همین متن رو تو ف.ی.س هم نوشتم برای جلوگیری از خطر احراز هویت توسط سرچ گوگل برید ادامه مطلب لطفا رمز نداره.
با تشکر  

ادامه مطلب ...

اعتماد به نفس

 

پ.ن: عین همین متن رو تو ف.ی.س هم نوشتم برای جلوگیری از خطر احراز هویت توسط سرچ گوگل برید ادامه مطلب لطفا رمز نداره.

با تشکر  

ادامه مطلب ...