اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

تخیلات مامان جان


این روزها مامانم اصرار داره که تبلت کارایی های زیادی داره

حالا جالب اینجاست مامان اصن اهل استفاده از کامپیوتر نیست...... ته ته هنرش سرچ یه چیزی تو گوگوله که اونم همیشه وقتی می شینه پاش نمی دونه چی سرچ کنه

یا نهایتاً می ره تو سایتی که عضو انجمنش هست و لیست تفریحگاه ها رو نگاه می کنه

ولی نمی دونم چه اصراری داره که ما رو متقاعد کنه که تبلت خوبه و دلش می خواد بخره......... من واقعاً احساس نیاز نمی کنم، موفرفری هم همینطور، داداشی هم که کلن با این فقره قرتی بازیا مخالفه و از لپ تابش هم صرفن جهت انجام کارهای اداری استفاده می کنه 

دیشب بهش می گم هرکاری با تبلت بخوای انجام بدی با لپ تاب هم می شه

می گه نه، با تبلت باید با بچه ات که خارجه، تو اسکایپ حرف بزنی

می گم خوب با لپ تاب هم می شه

می گه با لپ تاب خیلی خوب نیست باید یه جا بشینی، بعد اگه بخوای خونه رو نشونش بدی یا اون بخواد خونشو نشونت بده سخته باید لپ تاب رو بچرخونی.....

تبلت سبکتره راحت می گیریش دستت، راه می ری، می چرخونی اش

می گم حالا اصن مگه شما بچه ای خارج داری؟ 

می گه خوب شاید یه کدومتون رفتید!!!!! 

جالب اینجاست که بابا با شنیدن این مکالمه فوراً قانع شد و گفت پس باید تبلت بخریم.

نظرات 10 + ارسال نظر
آمیتریس پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 21:48 http://amitrisashegh.blogsky.com/

اول چه بابای مهربونی، و بعد چه مامان آپدیتی
خدا حفظشون کنه

میترا چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 05:39

خاموش می خوندمت تاحالا ولی گفتم بیام یه دعا کنم شاید با آمین های جمعی برآورده بشه
خدایا به همه ما یکی یه دونه از این شوهرهای باحال و حرف گوش کن عطا بفرما
جمیعا آمین :)
خدایی عاشق بابات شدم استدلال مامان هم که حرف نداشت

ساده سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 02:19

به این میگن شوهر خوب!خدا حفظش کنه!

آمین

سمیه-تهران نوشت سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 01:04 http://tehrannevesht.blogsky.com

چه مامان باحالی بخرید بعد احتمالا شما بیشتر از مامانتون ازش استفاده می کنید

آره دیگه اون که استفاده نمی کنه

نرگس سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 00:16

مامانت حق داره کار کردن با تبلت اسونتر و لذت بخش تره من اگر یک همچین مامانی داشتم خودم براش تبلت می خریدم

هه هه هه .....

آیدا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 23:48 http://1002shab.blogfa.com/

الان نمی دونم بیشتر عاشق مامانت شدم یا بابات؟!

بهار دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 22:35 http://positive-energy.blogfa.com/

چه مامان آپدیتی :)

ما از اونجور خانوادهاشیم

سمیه.س دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 21:51

وای چه مامان بابای پاااااااااااااااایه ای داری نسیم.
خدا حفظشون کنه.

دارچین دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 14:58 http://darchin-baboone.blogsky.com/

قول بده واسش بخرین، ما هم واسه تولد مامانم که تو اسفنده میخوایم بگیریم!
بعدشم حالا مامانت دلش بچه خارج رفته میخواد خوو بگیرین براش که بلکه روی کائنات کم بشه ببینه حتی وسیله ارتباطی هم مهیاس، ردیفش کنه دیگه

چش

فخری دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 14:17

خیلی باحال بود:))))))))))))))))))))
چرا اینقدر مامانا تو بعضی چیزها به هم شبیهن:))))))))

واقعا چرا؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.