اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

عید قربانی کردن ها مبارک

خدایا کمکم کن یاد بگیرم از ابراهیم

تا قربانی کنم تمام وابستگی های دنیا رو

تمام اسباب های زندگی دنیایی رو 

و درک کنم که اینها اسباب بازی هایی بیش نیستند

برای رسیدنم به تو


خدایا کمکم کن یاد بگیرم 

تنها و بی پناه به دنیا اومدم و جز تو کسی رو نداشتم

وقت مردن هم کسی همراهم نیست جز تو


جز تو که ازم می پرسی 

تو دنیا چه کردم؟

وای بر من اگر ندونم و حواسم پرت باشه

وای برمن اگر هرچی بگم، بگی بازی با اسباب بازی های دنیا کردم


خدایا کمکم کن قربانی کنم 

و درک کنم که چگونه مال و زیبایی و سلامتی و خانواده و  دوستان و .... منو از تو غافل کردند


خدایا کمکم کن بفهمم قربانی کردن خون ریختن نیست

کمکم کن بدونم شیطان برای دور کردن ما از مفهوم قربانی کردن ما رو مشغول خون ریختن کرده


خدایا کمکم کن 

طاقت درد کشیدن رو ندارم 

خدایا با امتحان های سخت آزمایشم نکن

ضعیف تر از این هستم که سربلندت کنم

ولی ازت می خوام چشمهام رو باز کنی

تا گرسنگی گرسنه ها رو ببینم

بیماری دردمندها رو ببینم

ببینم و بشنوم

غافل نباشم

شکرت کنم بابت داشته هام

و انفاق کنم

وابسته نباشم به آنچه دارم و ندارم


که فکر کنم و ببینمت

بشنومت

لمست کنم


تو آدمهایی که بی دلیل سر راه زندگیم نمی زاری

تو حیوونهایی که برای خدمت به نسل بشر آفریدی

تو گیاههایی که زندگی و مرگ رو هر سال باهاشون نشونم می دی

تو آسمون و زمینی که به گردش درآوردی

تو کهکشانها و ستاره هایی که حرکتشون رو با میلیمترها تنظیم کردی

تو خودم

خودم

و تمام دنیای بزرگی که در درون هر انسانی آفریدی


کمکم کن که درسش رو بگیرم

که بدونم سهمم از ریختن خون گوسفندی که همسایه لابد به زحمت پولش رو جور کرده 

بخشیدنش به کودکیه که تو آشغالها دنبال نون خشک می گرده


کمک کن به همه کسانی که خون می ریزند 

و یادشون بیار که باید قربانی کنند

که خون ریختن کار شیطانه

نه پیغامه پیامبر خدا 





عیــــــــــدتون مبارک

کوله بار انرژی های مثبتتون پربار

لبهاتون خندون

و رضایت باری تعالی بدرقه راهتون


نظرات 3 + ارسال نظر
بهار یکشنبه 20 مهر 1393 ساعت 10:51 http://ourcolorfullife.persianblog.ir

نوشته هاتون قشنگه.تبریک

متشکرم عزیزم

غزال جمعه 18 مهر 1393 ساعت 08:24 http://15421542.blogfa.com

سلام خوبید؟:)
تو گشت زنیهای وبلاگیه صبحه جمعه به اینجا رسیدم. کلی از پستاتونو خوندم و واقعا از قلمه زیبا و شیرینتون لذت فراوان بردم. امیدوارم همیشه زندگیتون قشنگ و سرشار از هدفهای زیبا و آرامش باشه:)

سلام عزیزم متشکرم از توجه تون

مریم.ا سه‌شنبه 15 مهر 1393 ساعت 12:57

بوس: سلااااااااااااااااااااااااام نسیمک بهاری کم پیدا چطوری گلم خوبی شیرینم . ایشالله همه اینا رو خدا بهمون یاد بده

سلام عزیز دلم دوست مهربونم
ایشالا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.