اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

نقطه سرخط....


درست وقتی فکر می کنی تولد امسالت رو اصلا دوست نداری،

 وقتی حتی دلت نمی خواد مثل سالهای پیش براش نامه بنویسی و باهاش خداحافظی کنی،

 یا برای سال جدیدت شرط و شروط بزاری و حالیش کنی که چی ازش می خوای و تا آخر این سال که همراهشی باید چه چیزایی رو تحویلت بده

درست وقتی با خودت فکر می کنی چطوری قبل ترها که بچه بودی روزشماری می کردی برای رسیدن بهش

یا تو نوجوونی دلت رو برای کادوهای احتمالی که ممکن بود بگیری صابون می زدی

درست همون روزهایی که با فکر نوشتن ویش لیست شونه هاتو بالا می اندازی و گوشه لبهاتو پایین


یه عده دوست خوب تو جاهای مختلف همین شهر یا شهرهای دیگه دارن فکر می کنن که چطوری سورپرایزت کنن

بعد روز تولدت پروانه بهت زنگ می زنه که بری خونه توت فرنگی

اونوقته که دلت می خواد به موهات ژل بزنی و بازشون بزاری تا منگول بشن

دامن کوتاه مشکی می پوشی با جوراب شلواری که حسابی خانم بشی

اونوقته که آرایش می کنی و وقت زدن رژ، اون رژ قرمز پررنگ رو از تو کیف لوازم آرایشت درمی آری

بعدش خودتو غرق می کنی تو عطر (دی کی ان وای) و با خودت فکر می کنی دیگه کدوم یکی از دوستات رو می بینی


در خونه لاله توت فرنگی همیشه به روی دوستاش بازه و این یه نعمت بزرگه برای کسایی که گاهی دربه در یه آغوش دوستانه و یه فنجون چای گرم هستن که یخ تنهایی هاشون باز بشه

و پروانه که با دستای هنرمندش خودت رو نقاشی کرده رو شال، من اینقدر خوشگل نیستم ولی خوشحالم که پروانه منو این شکلی می بینه

و سورپرایزت کامل می شه وقتی می شنوی این شال به سفارش بچه های گروه لاولی لیدیز (یه گروه تو وایبر با دوستان به این نام داریم) هست، و اونوقته که جیغ می زنی از خوشحالی، لاله سردسته این گروه شیطونه، خودش تهران نیست، یاد تک تک اونها می افتی، اینهمه محبت رو کجای دلت باید جا بدی؟ چقدر بیشتر از چیزی که طلبکارانه از خدا انتظار داشتی داره بهت می ده

وقتی خنده های ریز و خوشگل مریم معمولی بزم رو کامل می کنه

البته باید بگم همراه با این شال قشنگ من یه مانتوی خوشگل هم داشتم از طرف دوستای مشنگم، که زحمت طراحی روی اون رو هم پروانه عزیزم کشیده

و یه کیک پر از قلب های با طعم توت فرنگی 


خیلی فکر کردم که این پست رو چطوری بنویسم، چطوری و با چه زبونی تشکر کنم، ولی بالاخره هم یه پست هول هولکی شد، از همه دوستای گلم ممنونم، خیلی خیلی ممنونم اینقدر این اتفاقات و در تکمیلش تماسها و کامنتهای دوستای خوبم بهم انرژی داد که داره باورم می شه امسال می تونه یه سال عالی باشه، مریم آ، اس ام اس تو و کامنتت یکی از همون بهترین ها بود از همین راه دور خودت و نی نی نازت رو می بوسم.

راستش بعد از اینکه 5 شنبه اینقدر روز قشنگی بود، فرصت کردم به ویش لیستم فکر کنم، و دیروز برای اولین بار رفتم برای خودم کادوی تولد خریدم، چیزی که همیشه آرزو داشتم داشته باشمش، یه حلقه نگین دار نقره، فکر کردم بهتره خودم برای خودم بخرمش تا اینکه منتظر باشم یه کسی پیدا بشه که منت سرم بزارم و برام حلقه بخره

اینم اعتراف تولدی بود براتون 


روی ماهه همه دوستای خوبم رو می بوسم مرسی که هستید، دنیا بدون شماها جای غیرقابل تحملی می شد. 

نظرات 15 + ارسال نظر
حواسپرت جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 12:39

بارزوی بهترینهاتولدت مبارک عزیزم
امیدوارم به بهترین خواستههاتامسال برسی

الهی فدات شم الی جونم یه دنیا دلم برات تنگ شده دوست خوبم

بهار پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 14:03 http://posiiitive-enerrrgy.blogfa.com/

تولدت با یه عالمه تاخیر مبارک:)
دست دوستای گلت هم درد نکنه چه شال خوشگلیه:) و چه دخمل خوشگلی:)

مرسی عزیز دلم خدا رو شکر بابت این دوستای خوب

آمیتریس پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 09:08 http://amitrisashegh.blogsky.com/

تولدت مبارک ، آرزو میکنم که آرزوهایت برآورده شوند.

مرسی عزیز دلم منم برات بهترین آرزوها رو دارم

بانو سرن یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 19:52 http://banooseren.blogfa.com/

تولدت مبارک نسیم عزیزم.
امیدوارم به تموم آرزوهای قشنگت برسی.

مرسی دوست خوبم

غریبه یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 08:40

تولدت مبارک نسیم جان. شاد و سرزنده باشی در کنار عزیزانت. شال ، مانتو و علی الخصوص حلقه ی نقره شدیدا مبارکت باشه.

متشکرم غریبه آشنا

سحر م یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 01:50

تولدت یه عالمه مبارک امیدوارم همیشه شاد و خندان باشی و پر انرژی

متشکرم عزیزم

نوا یکشنبه 18 خرداد 1393 ساعت 00:58

تولدت مبارک
این پاراگراف تازه قصه زندگیت خیلی شادوشیرین شروع شده
دست دوستان ماهتون دردنکنه

مرسی نوای مهربون و دوست داشتنی

گلابتون بانو شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 15:04 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

چه قدر جالب و خوب و دوست داشتنی و به یاد ماندنی!!!

تولدت مبارک.

خدا دوستای خوب و خانواده ات رو حفظ کنه.

مرسی دوست مهربونم ایشالا شما هم در کنار خانواده و برای ما دوستات همیشه سلامت و شاد باشی

مریم.ا شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 14:24

خو بهت نگفتم که ناراحت نشی. خیلی بهتر شدم ولی باز بعضی وقتا یادم میاد افسوس میخورم

الهی فدات شم غصه نخوری ها
به زودی ایشالا یه نی نی تپل مپل گیرت می آد

آفرین شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 13:40 http://mylivesky.blogsky.com/http://

تولدت مبارک

مرسی عزیز دلم

مریم.ا شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 13:24

خوشحالم خوشحالم خوشحالمممممممممممممممم واست که دوستایی داری که انقد به فکر شادیتن. (محض تاکید خوشحالیم از بابت خوشحالی جنابعالی بود سرکار خانوم چه مودبم من!)

ای بابا تو چرا اینقدر معذب می شی

12 شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 13:24

سلام.
تولدت مبارک...

متشکرم

مریم.ا شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 13:20

واییییییییییی چه دوستای نابی! (منظورم خودم نبودا) ایشالله همیشه خرم باشی نسیمی من نی نی ندارم 23 فروردین از دستش دادم. حالا رفتم تو کار بعدی ( وای چه جلافتی گفتم)

تو خودت یکی از بهترین هاشونی
ااااااااااای وایییییییییی من نمی دونستم چه حیف!
ولی خودتو ناراحت نکنی ها ایشالا به زودی دوباره مامان می شی

پاییزی شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 11:30

بوگو بوگو

عزیز دلی
خودت مرسی که هستـــــی

پاییزی شنبه 17 خرداد 1393 ساعت 11:14

تصور اینکه با کمک دوستانت روز تولدت شاد باشی و کلی انرژی مثبت بگیری، باعث میشد ریز ریز توو دلم بخندم و ذوق کنم... خوشحالم که بیشتر از حد تصورم دل مهربونت شاد شد... خوشحالم ابرهای غصه و فکرهای منفی و دلسردی از آسمون دلت رفتند کنار... خوشحالم دوستانی در کنارت هستند که بلدند چطور شادت کنند، که بلدند خنده رو روی لبهات بیارند که با خنده هات قشنگ تر هم میشن... و خوشحالم منم کنار دوستانت در این شادی نقش کوچیکی از راه دور داشتم...
به با احساس ترین شکل ممکن این پست رو نوشتی. مهم کلمات و جملات نیستند، مهم اون حس و انرژی فوق العاده ایه که توو تک تک کلماتت موج میزنه.

تولدت هزاران بار مبارک... دلت همیشه روشن و پر نور... شادیهات مستدام و همیشگی... لبخندهات همیشه کشدار... و لحظاتت همیشه غرق خوشی های کوچیک و بزرگ بـــــــــــــــاد.

تو می دونی که من عاشقتم؟ یا بگم؟
نمی دونم کجا زندگیم کار خیر کردم که خدا تو رو بهم داد
مررررررررررررسی که هسسسسسسسسسستی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.