اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

می تونست یه سورپرایز باشه

می شد بلیط بگیرم و سورپرایزت کنم و با هم بریم

اونوقت می شد که آهنگ "دوستت دارم" شون رو برام لایو بخونی

کاش می شد

اونوقت حتما فردا تولد بازی بهتری داشتیم

مثل همه اون سالهایی که تولدت رو فقط دوتایی جشن می گرفتیم.


نظرات 5 + ارسال نظر
... جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 20:39

نمیدونم چرا ؟
همینجوری الکی وبی دلیل از وبلاگت خیلی خوشم اومد؟؟؟؟؟؟؟
همین!!!!!!!!!

خوش امدی

مریم.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 14:14

آخییییییییییییییییییی نسیمی رفته دانشگاه دو روز وبش تحطیلههههههههههههه

نه بابا جمعه می رم دانشگاه دیروز اصلا نشد بیام اینجا

مریم.ا چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 ساعت 07:52

تولدش مبارک نازنین. شاید تقدیر و صلاحتون بر این قرار بگیره که بازم به زودی بتونی تولدش رو در کنار خودش جشن بگیری خدا رو چه دیدی. چه جالب منم آهنگای گروه 7 رو دوس دارم.

ایشالا با دعاهای شما

reihaneh banu سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 21:20 http://:-)

الهیییییییی.
خوب حالا هم با اسکایپ با هم بخونید.....

دارچین سه‌شنبه 9 اردیبهشت 1393 ساعت 14:06 http://darchin-baboone.blogsky.com/

فقط تونستم از ته ته ته ته دلم واست آرزوی رسیدن روزایی رو بکنم که توشون عین این سورپرایزها و حتی بهتر از اون اتفاق بیوفته! (آمین)

الهی فدات شم عزیزم مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.