اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اسم خودشونم می زارن کارشناس

به یارو زنگ زدم می گم اسناد رو می خوام ایمیل کنم برای کدوم آدرس ایمیل شرکت تون ایمیل کنم؟ با کدوم کار می شه تو بازرگانی؟ 

می گه: هان؟

می گم: ببینید دو تا آدرس من از شما دارم یکی اش اینفو است یکی اش جی میل 

می گه: چی می خواهید بفرستید؟

می گم: کپی اسناد حمل 

می گه مگه نباید مهر برجسته داشته باشه؟

می گم: چرا.... اصل اسناد همراه با بار می آد.... ولی من کپی می فرستم که شما باهاش ثبت سفارش انجام بدهید، وقتی کالا رسید با برگه ثبت سفارش که از وزارت بازرگانی گرفتید باید برید گمرک و بارتون رو ترخیص کنید

می گه: من که نمی دونم ترخیص کار داریم خودش می دونه

می گم خوب حالا به کدوم آدرس ایمیل کنم؟

می گه: اینهایی که شما می گویید رو من نمی شناسم..... من فقط با آدرس ایمیل خودم کار می کنم 


یعنی فقط تونستم مث خارجی ها بگم گوشی رو بدهید به رییس تون لطفا..... 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.