اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

بهشت یا جهنم



همه ما تجربه زندگی تو این کره خاکی رو داریم...... همه کم و بیش به قدرت پروردگار در خلق این جهان با اینهمه شگفتی فکر کردیم

همه ما حداقل حداقل یکبار از اینکه وجود انسان چقدر پیچیده است و چقدر حساب و کتاب تو خلقت انسان بوده به خلقت خدا احسنت گفتیم

همه ما از اینهمه حساب و کتاب که تو دنیا هست هزاران سوال تو ذهنمون پیش اومده که شاید جوابشم نتونستیم پیدا کنیم

اینهمه کشف در طی قرنهای متمادی به دست بشر شده ولی هنوز جهان جایی ست که ناشناخته مونده

ما، حیوانات، گیاهان، دریاها، کوهها...... نحوه زندگی کردن مون قوانین حاکم برما..... آسمون و کهکشانها و خورشید و ......



حالا یه سوال

آیا واقعاً خدا با اینهمه قدرت و خلاقیت......... برای نقشه زندگی ما هیچ برنامه ای نذاشته؟؟؟؟

شما باور می کنید که بعد از مرگمون در این کره خاکی دو راه داریم......... بهشت یا جهنم!!!!!


آیا این نقشه بهشت و جهنم ساده ترین نقشه ای نیست که از پس یه بچه 6 ساله هم برمی اومده؟


یا ما چون نمی تونیم فکر کنیم بعد از زندگی در این کره .......... یا قبلش......... چه نقشه هایی برامون کشیده اند خودمونو راحت می کنیم و می گوییم....... بهشت و جهنم؟؟؟؟


تا حالا فکر کردید؟؟؟

واقعاً فکر کردید؟؟؟؟


به من یکی، تقلب رسونده شده و یه کوچولو از نقشه عظیم باخبر شدم

می خوام بدونم نظر بقیه چیه

نظرات 12 + ارسال نظر
سارا جمعه 22 آذر 1392 ساعت 17:25

من گذری رسیدم اینجا... خواستم بگم من کلا به هیچ کدوم این حرفها اعتقاد ندارم، از ریشه!
کلا فکر نمی کنم خدای خاصی وجود داشته باشه که بخوام بهش احسنت بگم برای زحماتش.
و خوب بالطبع اعتقادی به بهشت و جهنم هم ندارم!
این کامنت رو هم گذاشتم چون نوشته بودی:«همه ما...» خواستم بگم نه همه ما! :)
خوش باشی

فخری چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 22:55

سلام
خوبی:)
این بحثی که اینجا آوردی خیلی فلسفیه
با یه کامنت نمیشه نظری در موردش داد اما میشه ساعتها و یا حتی روزها در موردش صحبت کرد:)))
چرا دیگه پست جدید نمیذاری؟:)

شادی چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 01:57

دقیقا چیزیه که خیلی ذهنمو درگیر کرده
کاش یکی توضیح بده برام و من رو از سر درگمی نجات بده

سحر یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:16

دوستم کجایی دارم کم کم نگران می شم
امیدوارم از خوشی سرت شلوغ باشه نرسی به اینجا سر بزنی

کــــولــــی شنبه 16 آذر 1392 ساعت 20:14 http://kolibazi.persianblog.ir/

راستی مگه میشه آخه؟

نسیم اوضاع و احوالت چطوره خانمی؟
بهم خبر بده از خودت نگرانتم

سحر پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 23:24

دوستم یک کامنت بی ربط
بالاخره وبلاگ قبلیتو تموم کردم مرسی از اینکه رمزو بهم دادی

سمیه-تهران نوشت پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 18:47 http://tehrannevesht.blogsky.com

خوب به نظرم که بهشت و جهنم هست اما اینکه قرار اونجا چه کارهایی انجام بدیم برام سوال

نازنین چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 15:38 http://zendegiroozmare.blogfa.com

تکرار چرخه تا اینکه به تاج خداوند بپیوندیم ینی کلن به نتیجه ای که قراره برسیم، اما در هر حال تهش پوچ و بیمحتوا تموم میشه

مونا چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 01:47

خیلی سوال خوبیه . خب من جوابش رو میدونم نقشه خدا رو در مسیح میتونی متوجه بشی ....

دوست دارم نظرات بقیه دوستان رو بخونم و نظر خودت هم بدونم .

آیدا چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 00:41

الان خیلی مشنگم که بزرگترین سوالم اینه که کی بهت تقلب رسونده؟

maryam سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 13:55

سلام
چندتا از پست هات رو خوندم
جالب بود
در مورد پست آخر بیشتر توضیح بدی ممنون میشم
کنجکاو شدم
مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.