اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

مشکل از فرستنده است


این روزها عجیب در دنیایی از بی کلامی گیر کرده بودیم.......... من واقعا نمی دونم مشکل لپ تابم چیه؟ از وقتی ویندوزم رو عوض کردم از خونه می تونم همه تون رو بخونم ولی نمی تونم کامنت بزارم........ می تونم کامنت هایی رو هم که برام می زارید بخونم ولی نمی تونم جواب بدم......... در واقع وارد مدیریت وبلاگم می شم ولی نمی تونم حتی پست بزارم

اینگونه بود که ما خوندیم که گولوئه با عثمان بیک چهارپا حمل کرده 

آیدا 11 جریان درگیری داره و بی خیال همه شون آرشیو خونی می کنه 

بی پروامون از دست همسایه ها آزرده است 

و دارچینمون از خونه مادر بزرگ و با اونهمه شلوغ پلوغی با گوشی پست می زاره 

ولی

ولی قادر نبودیم صدامونو به گوش هیچ کدومشون برسونیم


لذا در پی ترک این عادت که پست بخونیم، زنگ بزنیم* برآمدیم و چون تعطیلات همه گیری هم بود خودمونو با فیس و فرندز و کتاب و فتوشاپ و طراحی و خواب و خواب و خواب ...... سرگرم نمودیم


یعنی همه اینها به کنار خوابیدیم ها..... کسری خواب یک سال رو جبران کردیم.


 * توضیح نوشت: یه عادت بدی داریم خیلی وقتها حرفهامون در قالب کامنت نمی گنجه، پست دوستان رو که می خونیم بهشون زنگ می زنیم کامنتمونو تلفنی می گیم...... خیلی هم زشته ولی نمی دونیم چطوری می شه که دوستانمون بهم لطف می کنن و خوشحال می شن

نظرات 4 + ارسال نظر
آمیتریس یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 09:41 http://amitrisashegh.blogsky.com/

خدا ازشون راضی باشه ، واقعا تعطیلات خوب لازمی بود، حسابی خوابیدم

آخ گفتی

سحر شنبه 25 آبان 1392 ساعت 15:34

منم از این دوستای مهربون وبلاگی می خوام
من بلد نیستم بنویسم چی کار کنم
خوش به حالتون

ای جانم عزیزم
من از طرف خودم می تونم بهت دست دوستی بدم
اگه قبول باشه

دارچین شنبه 25 آبان 1392 ساعت 14:51 http://darchin-baboone.blogsky.com/

اصلن بعضی وقتا خوبه که یه دلیل پیدا کنی فقط بخونی و ببینی و بخوابی! معلومه که حسابی تازه شدی بعد یه استراحت اجباری و اساسی!
از این کامنت تلفنی ها نصیبمون بشه الهی!

خیلی جلوی خودمو گرفتم بهت زنگ نزنم دارچین
سرت شلوغ بود حسابی

tinivini شنبه 25 آبان 1392 ساعت 14:51 http://tinivinii.blogfa.com

خوش به حال دوستاتون!
میشه به منم زنگ بزنین :))

ممممم من که شما رو نمی شناسم
آیکون یه دختر بچه سه ساله که مامانش گفته با غریبه ها حرف نزنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.