اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

لیلا و من

امروز صبح با لیلا اومدم.... ماشین نیاوردم..... در واقع ماشین رو امروز دادم به بابا...... این اواخر چندین بار پیش اومده که به همین منوال گذشته...... آخه محل کار بابا تو طرح زوج و فرده و فقط من تو خونه ماشینم زوجه....... و از طرفی هم نمی دونید چه کیفی داره سر صبحی با لیلا سرکار رفتن..... خوبیش اینه که هم خونه هامون نزدیک همه هم محل کارمون دو تا کوچه با هم فاصله داره....... ساعت 7:30 لیلا اومد دم در خونه دنبالم و تمام طول راه رو راجع به این حرف می زدیم که من ساعت 7 بیدار شدم و از 7:20 آماده بودم ولی اون برای اینکه 7:30 از خونه بیاد بیرون از ساعت 6 بیدار می شه .......... فک کـــــــــن 

خوب من و لیلا از سال 79 تا حالا دوستای صمیمی هستیم و خیلی وقته همدیگرو می شناسیم..... می دونستم یواش یواشه ولی دیگه نه اینقدر....... هی داشتم فکر می کردم چقدر کد P شخصیتش غالبه؟ و من چقدر با J بودن خودم مبارزه کردم که حالا تازه شدم این.... 

هنوزم دارم فکر می کنم چه ظلمی رو متحمل می شه که از ساعت 6 بیدار می شه اونوقت همیشه هم دیر می رسه سرکارش

من اگه بعد از ساعت 8 می رسم حداقل می خوابم........ 

نمی دونم بقیه آدمها هم اینقدر برای آماده شدن یا انجام هرکاری وقت می زارن؟؟؟؟

راستش من با اینکه سعی می کنم تو هرکاری سرعت عمل داشته باشم لااقل در حد خودم، بازم همیشه وقت کم دارم، واقعا بقیه چکار می کنن که به کاراشون می رسن؟؟؟؟

از صبح دارم به این موضوع فکر می کنم و بازم به اهمیت برنامه ریزی پی می برم 

و فکر می کنم کی باید به مسافر و دارچین و کولی زنگ بزنم و برنامه ریزی و هدف گذاری رو که بهشون قول داده بودم تلفنی بگم؟ هرچند که اونها خودشونم وقت اینکه تلفنی درس بگیرند و ندارند و همه شونم راهشون دوره

بعد دوباره برمی گردم به برنامه ریزی خودم که از صبح کردم و خوشحالم که بعد از مدتها دارم با برنامه روزانه پیش می رم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
دارچین دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 14:25 http://darchin-baboone.blogsky.com/

عزیز دلم تو چرا فکرتو درگیر این قضیه میکنی حداقل از طرف من اصلن دلم نمیخواد خودتو تو فشار بزاری، باشه!

نگو این حرفو همین الانشم دیر شده ولی راستش نمی دونم تو چه وقتایی وقت داری که صحبت کنیم

12 دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 13:12 http://page12.blogfa.com

سلام
حب بنویسشون لطفا! ما هم می خونیم!

راستش نمی شه نوشتش وگرنه خود گیس گلابتون می نوشت
البته تلفنی گفتنش هم زیاد درست نیست ولی باز با یه نفر در ارتباطی که می تونی سوء تفاهمات احتمالی رو حل کنی

پرنده گولو دوشنبه 13 آبان 1392 ساعت 12:25 http://thegooloobird.blogsky.com/

وای حسودی کردم
خدا میدونه چقدر تو راه خندیدین!!!
لیلای فس فسو!

جات خالــــــــــــــــــی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.