اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

و انتهای این قصه سرد و سفید

همیشه سبز خواهد بود

تا رسیدن سال نو، تنها یک سلام خورشید باقی ست......

پیشاپیش به همه دوستانم به همه انسانها و به همه کائنات و همه اونهایی که منتظر بودند که زمستون دلها و روزگار به پایان برسه تبرک می گم.

امسال برای اولین بار منظور و حس شاعر این بیت

"نرم نرمک می رسد اینک بهار...... خوش به حال روزگار...." رو درک کردم

واقعا خوش به حال روزگار

کاش بهار زندگی همه فرا برسه

کاش روزگارمون بهاری باشه و زمستونهای تلخ و سرد و تاریک زندگی تموم بشه

کاش یکی نوید بده که نرم نرمک بهار رسید

برای همه کسایی تو سال گذشته و سالهای قبلش کنارم بودند تو این خونه مجازی و هر کسی که این متن رو می خونه بهترین ها رو آرزو می کنم و آرزو می کنم بهار زندگیش فرا برسه.

نظرات 3 + ارسال نظر
آفرین چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 19:54

سال نو مبارک. شاد و خرم باشید.

متشکرم عزیز دلم سال نوی شما هم مبارک ایشالا کنار خانواده خوبت سلامت و شاد باشی

... شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:36

راستی!!
چرا زمستون تلخ و تاریک؟؟؟
زمستون که فوق العاده است
ساکت، ساده، متفکر، باوقار!!!

آره موافقم زمستون خیلی قشنگه ولی خوب این اصطلاحه فک کنم یعنی روزای سخت زندگی

... شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 00:28

چه جالب!!
اینجا هنوز اندر احوالات سی سالگیه؟؟؟
از خدا می خوام بهار زندگیت نرم، نرمک برسه
؛)

آره هنوز
قربانت برای شما هم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.