اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

برای من یه خاطره هستی که تموم شدی.

یه چیزی بخواه که بتونی داشته باشیش

یه حرفی بزن که بتونی بهش عمل کنی

واسه اتفاقی غصه بخور که نیافتاده باشه و بتونی جلوشو بگیری

این رویاهایی که تو توی سرت می پرورونی اصلا امکانپذیر نیست.... توهم محضه

یه گذشته ای بوده، تو یه انتخابی کردی تموم شده و رفته

نمی تونی زمان رو به عقب برگردونی

نمی تونی خیال کنی اتفاق نیافتاده

نمی تونی نقش کسی رو بازی کنی که هنوز حق انتخاب داره

با من بازی نکن

برای رسیدن به آرامشی که دنبالشی منو بهونه نکن

نزار تو این قصه برای من فقط یه عذاب وجدان بمونه 

اونم واسه کی؟ واسه چی؟ 

واسه کسی که فکری رو ازم مشغول نکرده که بخوام برای رسیدن بهش گناه به این بزرگی بکنم

بزار شبا با خیال راحت بخوابم.... که حق کسی به گردنم نباشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
فیس پلاک دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 14:50 http://facepelak.ir

با سلام....

www.facepelak.ir

وب زیبایی دارید

از شما دعوت میکنم که در شبکمون عضو و فعال باشید و مطالبتونو برای دیگر اعضا به اشتراک بگذارد

حتما منتظرتان هستیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.