اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

استراتژی های کوک کردن ساعت

خودم می دونم شماها هم می دونید که خیلی حرفها برای گفتن دارم و خیلی سوژه ها برای تعریف کردن ولی امروز صبح قبل از راه افتادن از خونه پی بردم که این مهمترین سوژه ای هست که وقتی رسیدم شرکت بعد از اینکه لیوانهای آب تو دستم رو گذاشتم زمین موظفم که به سمع و نظر وبلاگم برسونم


جونم براتون بگه (اگه هم کسی اینجا نیست برای خودم می گه) استراتژی های کوک کردن ساعت برای بیدار شدن های صبحگاهی از دو فقره تجاوز نمی کنه


فرض کنید شما می خواهید ساعت 6:45 دقیقه بیدار بشید


اولین استراتژی شما می تونه این باشه که ساعت رو زودتر از موعد کوک کنید که وقتی زنگ زد و شما بیدار شدید یه ربع دیگه وقت چرت زدن داشته باشید، مثلا 6:30 

دومین استراتژی اینه که شما ساعت رو دیرتر کوک کنید که اگه چنانچه خودتون اتوماتیک تو ساعت مقرر بیدار نشدید یه سوپاپ اطمینانی داشته باشید که دیر نرسید مثلا 7 

ولی می دونید استراتژی من چیه؟ من ساعت رو 6:30 کوک می کنم، بعد 6:20 بیدار می شم زنگ ساعت رو می بندم، بعد چون نگرانم که خوابم نبره هوشیار چرت می زنم، بعدشم تازه حال پاشدن از تخت رو ندارم تا خود ساعت 7:08  و اینجوری می شه که هم دیر می رسم، هم زود بیدار شدم و کم خوابی دارم، هم کلافه ام، هم کلا یکبارم اجازه نمی دم ساعت بیچاره زنگ بزنه 



نظرات 5 + ارسال نظر
ulduz دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 17:56 http://derakht-e-sib.persianblog.ir/

سلام
عالی بود :))

سلام متشکرم

amitris سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 22:56 http://amitrisashegh.blogsky.com/

استراتژی من معمولا بستگی به حالم داره
و معمولا اولی رو انتخاب میکنم ، اما خداوکیلی چرت بعد از زنگ ساعت لذتبخش ترین قسمت خوابه

گلابتون بانو چهارشنبه 8 بهمن 1393 ساعت 11:06 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

من جزء دسته اولم, اما تو چرا این قدر خودتو آزار میدی؟!

مشنگم دیگه

دارچین سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 12:17 http://darchin-baboone.blogsky.com/

استراتژی من عینا مثه مال توئه با این تفاوت که بعد از خاموش کردن ساعت، مطلقا استرس ندارمو میخوابم و جمله هر روز صبحم هم اینه: "بازم مدرسه ام دیر شد" با لحن گریه ای البته!

جیگرتو که بازم خوابت می بره

فخری یکشنبه 5 بهمن 1393 ساعت 12:35

چه جالب
من باید ساعت 6 و ربع بیدار بشم تا به موقع به سرویسم برسم واسه همین ساعت رو روی 6 میزارم اولین زنگشو میزنه و من خاموش میکنم بعد 8 دقیقه یه بار زنگ میزنه یا بعد از زنگ اول خودمو بیدار میکنم یا دیگه با زنگ سوم خودمو با کاردک از تختم جدا میکنم

بهت تبریک می گم شما کاملا منطقی رفتار می کنی
قدر خودتو بدون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.