اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

چند تا قانون

قانون اعتقادات

به هر چیز که اعتقاد داشته باشید چه درست چه نادرست، بر قسمت نیمه هوشیار ذهن شما تاثیر می گذارد و با دقتی حیرت آور به عینیت درمی آید. هر امر باید ابتدا در غالب اعتقاد درآید تا به آن عمل شود.


قانون انتظارات

هرآنچه که انتظارش را می کشید به سرتان می آید. مثلاً اگر انتظار یک زندگی خوب و موفق را می کشید، همان را خواهید داشت و برعکس. پس اگر هر عملی که انجام دهید از آن انتظار مثبت داشته باشید، نتیجه مثبت خواهید گرفت. حتماً تاثیر این قانون را در زندگی روزمره زیاد دیده اید.


قانون جاذبه

منفیها، منفی ها را جذب می کنند و مثبت ها، مثبت ها را. افراد با ذهنیت منفی، اشخاص منفی را جذب می کنند و برعکس، افراد با ذهنیت مثبت اشخاص پرانرژی و مثبت اندیش را.


قانون جانشینی

ذهن نیمه هوشیار در یک لحظه می تواند فقط به یک وجه از قضیه فکر کند (مثبت یا منفی). یعنی در زمانی که می خواهیم به جنبه مثبت کاری فکر کنیم قادر نیستیم در همان لحظه جوانب منفی آن را هم بسنجیم. مگر آنکه جنبه منفی جانشین جنبه مثبت شود.


قانون کارما

آدمی تنها آنچه را که می دهد باز می ستاند. بازی زندگی، بازی بومرنگ هاست. پندار و کردار ما هر چه باشد و هرگونه که در زندگی با دیگران رفتار کنیم به خود ما بازمی گردد.  

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 11:05

یک اتفاق خوبی که امروز افتاد برام را خوصوصی نوشتم نسیمم چون به تو مربوط میشد ونشونه ای هم بود برای من.

سلام دوست خوبم
نمی دونم چی بگم و چجوری بگم
من دلیل اینکه به دلت افتاد دعا کنی رو می دونم
تو هفته گذشته به خاطر امتحانها کلا نبودم تو نت
ولی یکی از اون روزا که یادم نیست چند شنبه بود احتمالا همین روزیه که تو اون کامنت رو گذاشتی خیلی با خدا حرف زدم و ....
نمی دونم چجوری ازت تشکر کنم واقعا زبونم قاصره ولی ایمان دارم اتفاقی که افتاده خیلی قشنگتر و پرمحتواتر از اونی بوده که برام نوشتی ایمان دارم
بدون اگه قابل باشم برات دعا می کنم دوست عزیزم که هیچ وقت ندیدمت ولی قلبهامون به هم نزدیکه

آفرین چهارشنبه 26 آذر 1393 ساعت 12:57

به همشون اعتقاد دارم و اون آخریه ردخورنداره.

دقیقا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.