اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

نمردیم و معروف هم شدیم


پست قبلی اینجا آورده شده این درحالیست که کسی ما را در جریان نگذاشت به جز دوست عزیزمان سمیه- تهران نوشت که جا دارد هزینه انتشار پست را از ایشان بستانیم 

البته اگه دوستان التفات می کردند دستور می دادند پست کامل تر و شاید شسته رفته تری می نگاشتیم به خدا بلد بودیم 

نظرات 5 + ارسال نظر
آمیتریس یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 23:41

آفرین ،

گلابتون بانو سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 18:51 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

مهرخانه ماه پیش یکی از پستهای منم منتشر کرد. البته برام ایمیل زدن و اطلاع دادن!

من ایمیل چک نکردم

ریحانه سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 08:35

eee چه باحال. بابا تبریک

مریم.ا سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 08:32

وههههههههههههههههههههه بابا معروف ای اسم از خودت در وکن ای در پایگاه تحلیلی زنان ای اصن آخر معروفیت ای خود مشهوریت

مررررررریم عاشقتم

سمیه-تهران نوشت دوشنبه 20 مرداد 1393 ساعت 20:29 http://tehrannevesht.blogsky.com

بله شما معروف بودید و خبر نداشتید خانم

مگر اینکه تو بگی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.