اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

خیانت های امروزی

مردان خیانت کار از دید همسران شان:

: راستی فلانی قرار بود طلاق بگیره قهر کرده بود رفته بود خونه مادرش چی شد که برگشت دوباره؟

- مگه نشنیدی؟ مرده به غلط کردن افتاد، به دست و پای خانواده اش افتاد، براش یه سرویس جواهر خرید، ماشینشم عوض کرد بهش گفته بمیرم هم طلاقت نمی دم، هر چی فلانی گفته من دیگه به تو اعتماد ندارم باهات زندگی کنم، مرده گفته به خواب ببینی طلاقت بدم، دوستت دارم، حالا یه غلطی کردم تو ببخش خر شدم زنهای خیابون که زن نمی شن، گول خوردم، شیطون گولم زد، یه هوس بود، زن اول و آخر من تویی با دنیا عوضت نمی کنم، چکار کنم که مطمئن بشی، خونه رو به نامت می زنم، اصلا حق طلاق بهت می دم اگه یه بار دیگه همچین غلطی کردم اونوقت طلاق بگیر، یه فرصت دیگه بهم بده و ......

و زن خر می شود.

مردان خیانت کار از دید دوست دخترانشان:

: عه با مرد زن و بچه دار دوستی؟ خوب دیونه اون که به زنش خیانت کرده به تو هم می کنه

- نه بابا خبر نداری متنفره از زنش، می گه سالهاست با هم رابطه ندارن، می گه چشمم رو باز کردم یکی رو برام عقد کرده بودن، اصلا از جوونی ام هیچی نفهمیدم، هیچ جذابیتی برام نداره، بهش گفتم اگه زنت بفهمه چی؟ گفته بفهمه به درک، اصلا برام مهم نیست، چه غلطی می خواد بکنه، به خدا از سر ترحم باهاش زندگی می کنم اینقدر بی عرضه و بی دست و پاست که دلم براش می سوزه فقط چون مادر بچه هامه طلاقش ندادم، من تازه معنی عشق رو تو زندگیم فهمیدم تازه فهمیدم از زندگی چی می خوام مگه آدم چند بار زندگی می کنه می خوام بقیه عمرم رو با عشق زندگی کنم، خونه رو به نامش می کنم که آواره کوچه و خیابون نشه مردم هم نگن نامردی کرد، خدا رو شکر اینقدر دارم که دوباره یه زندگی از نو بسازم تازه نمی خوام خونه عشقم رو روی ویرونه خونه قبلیم بسازم بزار اون خوش باشه، بگه طلاق می خوام از خدامه می دونم جربزه اش رو نداره حق طلاق رو بهش می دهم چون برام پشیزی ارزش نداره هروقت خودش خسته شد و جونش به لبش رسید بره محضر برای خودش امضا کنه برای من دیگه اهمیتی نداره، من بگم طلاقش می دم پررو می شه مهریه می خواد بزار خودش بره تازه اگه فک و فامیلش رو برای وصاتت نفرسته و ......

و این زن هم خر می شود.

نظرات 14 + ارسال نظر
آفرین شنبه 4 مرداد 1393 ساعت 18:16

خوبید؟

فدای تو دوست مهربونم بد نیستم شکر

نوا شنبه 28 تیر 1393 ساعت 23:18

دختر خوب کجایی کم پیدا شدی
انشاالله مشغول کارایی باشی که دوست داری سلامت باشی وزودی برگردی خبربدی

نوای مهربونم حیف که هیچ وقت نتونستم جواب محبت هاتو بدم

گلابتون بانو سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 03:01

ای بابا!
متاسفانه تا حد زیادی واقعیت داره!

متاسفانه

مریم.ا سه‌شنبه 17 تیر 1393 ساعت 10:43

نسیم جان کوجایی؟ چرا اینطرفا نمیای؟ دلمون واست تنگ شده بچه جون

عزیز دلم تو به من لطف داری هستم خوبم ولی راستش حوصله نوشتن ندارم

نوا سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 17:28

چرا این مطلب اینقدر واقعیت داره ؟شبیه قسمت دوم را چندوقت قبل داشتم با یکی صحبت میکردم اینقدر راحت وبدیهی درباره دوستی بامرد زن دارحرف میزد انگار درباره بربری خریدن ازنانوایی صحبت میکرد

تو زمونه بدی داریم زندگی می کنیم نوا جان

غریبه سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 09:58

انقدر خیانت زیاد شده که آدم دیگه فقط مونده به بابای خودش شک کنه. هر کسی رو میبینی با مرد زن دار دوسته! هرچی م پیشنهاد بهت میشه میبینی یارو زن داره...
وضع خیلی خرابه

غریبه سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 09:56

انقدر خیانت زیاد شده که آدم دیگه فقط مونده به بابای خودش شک کنه. هر کسی رو میبینی با مرد زن دار دوسته! هرچی م پیشنهاد بهت میشه میبینی یارو زن داره...
وضع خیلی خرابه

متاسفانه

دختر خوب دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 23:23 http://goodgirl1393.blogfa.com/

چه بدونم والا ... ما دعوا زیاد کردیم ولی حرفی از خیانت تا الان که توش نبود ... خدا آخر عاقبته همه مون و به خیر کنه ...

ایشالا هیچ وقت نباشه

... دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 13:47

سلام
متاسفانه چیزایی که نوشتی تا حد زیادی حقیقت داره
‎):‎
راستی:
فقط چون مادر بچه هامه طلاقش میدم؟
یا
فقط چون مادر بچه هامه طلاقش نمیدم؟
‎:-/‎

یه ویرگول قبلش داره
البته فک می کردم سوء تفاهم بشه ولی خوب دقت کنی ویرگول داره

دارچین دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 12:18 http://darchin-baboone.blogsky.com/

آخ آخ! متاسفانه بعضی از اناث یادشون رفته غرور زن چیزیه که هیچوقت نباید از دست بره و همین باعث میشه این دلایل دردناک براشون موجه باشه، اما حتمن یه جایی اون ته ته های دلشون میدونن که دارن خودشون رو گول میزن!
از اونجور مردا هم که متنفرم!

متاسفانه
منم متنفرم

مریم.ا دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:58

منم همینطور جیگر جون. بوووووووووووووووووووس

آفرین دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:55

مگه نه؟

mehrab دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:53 http://www.mehrabkamali.blogsky.com

salam

webloge ghashangi darid

movafagh bashid

متشکرم

مریم.ا دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 11:32

پس در کل جنس مونثای توی قصه مردای خیانتکار خرن. قبول دارم. خوبی نسیمک بهاری؟

اره دقیقا مرسی مریمی دلم برات یه ذره شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.