اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

دلم مسافرت می خواد

احتمالا جمعه دو هفته دیگه که سه شنبه اش تعطیله نمی رم دانشگاه، آخه یکی از استادمون که درس مهمی باهاش داریم اونروزو تعطیل کرد بعدشم اینکه من اصلا غیبت ندارم که خوب چه معنی داره باید یه روز غیبت کنم، تازه اون هفته به خاطر تعطیلی سه شنبه اش حتما جمعه بعداز ظهر شلوغی خواهد داشت و تو ترافیک بیچاره می شم.

آقا اصن دلم هوای نرفتن دانشگاه کرده چرا بهانه بیارم، بعدش دارم هی فانتزی می سازم دلم مسافرت می خواد، اونم مسافرت یک روزه، جاده شمال، ساحل دریا، هوای گرم تابستونی، درختای سبز و خوشگل.....

دلم عجیب هوای یه مسافرت یکروزه کرده، همین، جهت اطلاع بود فقط....


پ.ن: این پست رو و چندتای دیگه رو دیروز نوشتم ولی به خاطر مشکلات کامپیوترم نشد که منتشرش کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
دارچین سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 11:53 http://darchin-baboone.blogsky.com/

وای نگو! نمیدونی منم چقدر دلم سفر میخواد؟!
دیروز عصر یه دو ساعتی داشتم بین تورهای خارجی عین این ندید بدیدها میچرخیدم و هی حسرت میخوردم!
شاید اگه بشه ما هم تو همون هفته هه یه مسافرت بریم، خدا کنه که بشه!

ایشالا که جور بشه و برید بهتون خوش بگذره

سمیه-تهران نوشت یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 20:27 http://tehrannevesht.blogsky.com

وای نسیم همین امروز به یکی از دوستام مسیج زدم من دلم مسافرت می خواد - مدارکش موجودِ !

شما حرفت سنده
دل به دل راه داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.