اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

بهترین هدیه روز مادر


روز مادر مبارک.....

دلم می خواد خیلی چیزا بنویسم ولی راستش می دونم اگه شروع کنم گریه امونم نمی ده.... همینطوری اش هم دو روزه دارم مرتب گریه می کنم.... نمی دونم چم شده.....

پس هیچی نمی گم.... فقط تبریک و یه توصیه کوچولو برای مادرهای مهربون، اگه هیچ کادویی از فرزندان یا همسرانتون دریافت نکردید ناراحت نباشید..... خدا خودش بهترین کادوی دنیا یعنی نعمت مادر شدن رو بهتون داده، نعمتی که شاید... شاید که نه حتما نصیب هرکسی نخواهد شد..... پس به خاطر این کادوهای کوچولو که بود و نبودشون فرقی نمی کنه روزتون رو خراب نکنید....

خدا رو شکر کنید.... شما هم پایه خدا در خلقتش شریک هستید.


دیروز بعد از کار دلم نمی خواست برم خونه، رفتم شهرکتاب و دو تا کتاب برای دوتا همکار خانمم خریدم..... راجع به یکی شون و رفتارش با پسرش اینجا گفته بودم، این چند روز هرچی از پسرک می پرسیدم برای مامانت کادو چی خریدی؟ می گفت: هیــــــــــچی!!!! یه جوری می گفت هیچی یعنی معلومه که نمی خرم!

راستش دلم برای زن بیچاره سوخت، گفتم شاید دختر و همسرشم هیچی نخرن، اینه که فکر کردم یه کتاب براش بخرم شاید خوشحال بشه، که البته هم شد.



نظرات 5 + ارسال نظر
السا دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 16:30

واسه منم دعا کن

اگه قابل باشم چشم

گلابتون بانو دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 00:35 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

راست میگی! بهترین هدیه مادرا, وجود خود بچه هاس!
چه همکار مهربونی! حالا چه کتابی خریدی؟

عادت می کنیم.... زویا پیرزاد
قدرت نه گفتن..... اسم نویسنده اش یادم نیست
مرسی جیگر
راستی روزت مبارک

آفرین یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 12:18

مریم.ا یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 11:34

ایشالله از این به به بعد همه اشکات از شوق باشه

مرسی مریمی
به تو بیشتر از همه باید تبریک گفت امسال
دنبال یه اس ام اس خوب بودم برات بفرستم هنوز پیداش نکردم
فعلا همینجا بهت تبریک می گم

دارچین یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 10:45 http://darchin-baboone.blogsky.com/

چه نکته ظریفی! هرچند که امیدوارم هیچ مامانی تو این روز دلگیر و غمگین نباشه!

ایشالا که نعمت مادرشدن نصیب من و تو هم بشه! (آمین)

آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.