اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

تمام شد


دوستان، همراهان، دانشجویان، کارمندان و ای همه کسانی که امروز اولین روز برگشتن تون به روال عادی زندگانی بوده بدانید و آگاه باشید که هرچند تمام شدن تعطیلات شیرین بسی تلخ و طاقت فرساست لیکن شما تنها نیستید..... به هر سو بنگرید شاهد چشمهای خواب آلود و خمیازه های طولانی خواهید بود

لذا بهتر است دست و پای خود را جمع نموده و دسته جمعی به چند مطلب اساسی بیاندیشیم

اول اینکه.... تعطیلات خود را چگونه گذراندیم؟ آیا خوب استراحت کردیم؟ به اندازه کافی تفریح نمودیم؟ فامیل های دور و نزدیک رو دیدیم؟ به کوهی دشت و دمنی یا کنار دریایی جایی رفتیم؟ هوای پاکی نفس کشیدیم؟ آنچه می خواستیم از خوردنی و نوشیدنی نوش جان نمودیم؟ کارهای عقب مانده سال پیش که به بهانه کمبود وقت پشت گوشمون بایگانی شده بودند را انجام دادیم؟

دوم..... برنامه مون برای سال آینده چیه؟ می دونیم؟ نمی دونیم؟ چقدر از رسیدن به برنامه هامون دست خودمونه؟

سوم...... می بینید خوشی های روزگار چه زود می گذرند؟ بعد ما همش به تلخی هاش فکر می کنیم! بعد همش می خواهیم تلخی ها زودتر تموم شن، غافل از اینکه اون تلخی ها هم جزئی از زندگی مون هستند، اگه بخواهیم زودتر تموم شن یعنی می خواهیم زودتر عمرمون تموم شه، پس قدر همه روزهای هفته رو بدونیم.... شنبه ها و یکشنبه ها و .... هم جزئی از عمرمون حساب می شن ها، به پامون می نویسن نامردا.....

چهارم..... احتمالا تو این تعطیلات با رفتن به جاهای جدید و برخورد با آدمهای مختلف یا فکر کردن به دغدغه های ذهنی به نتایج خوبی رسیدیم، شاید بعضی ها رو یه جوره دیگه شناختیم، تصمیم گرفتیم تو سال جدید یه آدمهایی رو از زندگی مون حذف کنیم بعضی های دیگه رو اضافه کنیم..... شاید افسوس کارهای نکرده پارسال و پارسالها رو داشتیم..... خلاصه ما وقت داشتیم بیشتر و بیشتر با خودمون خلوت کنیم و از دیده ها و شنیده هامون برای خودمون درس بسازیم..... 

راستش برای من عید خوبی بود کلی خوش گذشت، کلی با خودم خلوت کردم، کلی گردش و تفریح داشتیم، کلی مهمونی و مهمون بازی های خوب خدا رو شکر می کنم و امیدوارم برای همه سال خوبی شروع شده باشه و در ادامه هم سال خیلی خوبی باشه. 

پ.ن: چیه خوب دارم پیرزن می شم باید نصیحت کردن رو تمرین کنم دیگه.... خنده نداره!!!

نظرات 5 + ارسال نظر
page12 یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 10:15 http://page12.blogfa.com

سلام و سال نو مبارک.
خوشحالم متنی خوندم که استرس و غصه تمام شدن و شروع دوباره روزهای کاری نداشت! حس خوبی داد. مرسی که نوشتی.

سلام سال نوی شما هم مبارک

غ ــزل شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 15:53 http://life-time.blogsky.com/

عوضش من کلا تعطیل شدم
جات خالی
و سال نوت هم مبارک

نـــــــــــــــه یعنی چی؟؟؟

سمیه شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 15:01 http://tehrannevesht.blogsky.com

سلام نسیم جان خدارو شکر که بهت خوش گذشته امیدوارم به اهداف ریز و درشتت برسی متنت هم عالی بود یه پا نویسنده ای ما خبر نداشتیما

عزیــــزم فک کن تو اینو بگی من باید برم تو ابرا
ولی راستش خودم فک نمی کنم زیادم خوب باشه ها تو لطف داری

مریم.ا شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 13:19

از خوندن این بند آخرش کلییییییییییییییییییییییییییییی خوشحالیدم دخمل نازم

نازم که خودتی.... دلم برای چت کردن باهات یه ذره شده

حسین شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 12:51 http://tazahor.rozblog.com

با سلام
با گذاشتن لینک باکس ما در سایتیا وبلاگ خود لینک ثابت را مال خود کنید
دیگه نمی خواد هر روز لینک ارسال کنید
ما لینک ارسالی شما را به مدت یک ماه در بالاترین قسمت لینک باکس به نمایش می گذاریم
آدرس لینک باکس
http://topolak.2host.ir/box/
ابتدا کد لینک باکس را در قالب سایتتان قرار دهید
و سپس لینک خود را ارسال کنید
http://topolak.2host.ir/box/send.php?page=links
توجه کنید لینک شما ثابت و ماهانه است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.