اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

یا محول الحول و الاحوال

چندین ساله که دم عید آرزو می کنم "سال دیگه سفره هفت سین رو تو خونه خودم بچینم" 

و سال بعد علاوه براینکه همون آرزو رو می کنم غمم سنگین تر می شه چون بار غصه سالهایی که آرزوم برآورده نشده سنگینتر شده

و هر سال می گم ایشالا امسال دیگه.....


ولی تجربه از دست دادن سه نفر تو سه سال گذشته به علاوه رفتن پرفسور باعث می شه که امسال دعام فقط و فقط این باشه:

"خدایا عزیزانم رو سال دیگه و سالهای دیگه هم سلامت نگه دار و همه مون کنار هم دور سفره هفت سین بشینیم"

دیگه طاقت دوریه کسی رو ندارم


حالا معنی واقعی این جمله رو می فهمم که می گه " همش منتظر آینده بهتر هستیم که از راه برسه، در حالیکه همیشه گذشته ها بهتر بودن"


پ.ن: سالهای پیشم برای سلامتی دعا می کردم.

نظرات 9 + ارسال نظر
حوا.. یکشنبه 10 فروردین 1393 ساعت 10:53 http://havaa.blog.ir

حقیقتش منم هر سال همین آرزو رو میکردم ولی سال 92 که بیماری های جسمی عجیبا غریبایی رو تجربه کردم که البته همش عصبی بود امسال از خدا فقط سلامتی و آرامش خواستم !و کمی پول
راستی سال نوتون مبارک

ایشالا سلامت و شاد باشی ولی چرا کمـــی؟؟؟ پول
ایشالا پول فراوون و حلال داشته باشی

دایان دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 16:43

سلام عزیزم.سال نو مبارک.امیدوارم سال آینده را در کنار هفت سین خانه خودت تحویل کنی و خنده و شادی و امنیت مهمان دلت باشد.

مرسی مهربونم عید تو هم مبارک
ایشالا شما هم شاد و سلامت باشی

آمیتریس دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 12:00 http://amitrisashegh.blogsky.com/

سلام عزیزم ، سال نو مبارک و دعا میکنم که دعایت برآورده شود ، شاد و سلامت باشی

سلام عزیز دلم مرسی از لطفت
برات بهترین ها رو تو سال جدید آرزو می کنم

مشتاق جمعه 1 فروردین 1393 ساعت 10:42

سال نو مبارک عزیزم، ایشالا تو. سال جدید زندگیت به همراه آدم دلخواهت پر باشه از شادی و سلامتی

متشکرم خانمی برای تو هم همینطور عزیز دلم

نوا پنج‌شنبه 29 اسفند 1392 ساعت 01:29

الهی که امسال حول حالنای شما به معنی واقعیش احسن الحال بشه.
میدونی نسیم دوست دارم چون تو نوشته ات تو خاطره بازی هات تو ساختن لحظه ها خیلی خیلی حس نزدیکی بهت دارم.سالی که گذشت که گذشته وسخت هم گذشته برای شما .انشاالله سالی که میاد پرازخوشی وخوبی باشه پرازصبر وزندگی باشه انشاالله بتونین زندگی را بسازین نورشادی رابتونین توچشمای اعضای خانواده اتون برگردونین.میدونم که اینهایی که نوشتم به این زودی ها محقق نمیشه چون تجربه کردم ومیدونم داغ چقدر تلخ وسرد وکوبنده است ولی میتونم ارزویش را برایت بکنم شاید الان مرغ امین بگذره وبخواد معجزه را برای شما وخانواده ات محقق کنه.امیدوارم بتونین شادی ناب وسرخوشانه را درین سال نو تجربه کنین.سلامت باشین.
عیدتون مبارک.

نوای مهربونم دوست خوبم
تو همیشه همراه لحظه های تلخ و شیرین زندگی من بودی و هستی و بودنت همیشه دلگرمی بزرگمه می دونم نوشته هام چنگی به دل نمی زنه این مهربونیه توئه که دوستشون داری
ممنون که هستی، خیلی دوستت دارم عید تو هم مبارک ایشال ادر کنار خانواده خوبت موفق و شاد باشی

دارچین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 08:53 http://darchin-baboone.blogsky.com/

دلم نمیخواد از آرزوهات به نفع چندتای دیگه چشم بپوشی! تو نسیمی، یه دختر با کلی خصوصیات عالی و از نظر من یه دختر کامل که استحقاق بهترین هارو داره! حقشه که کنار سفره هفت سین خودش آرزوی سلامتی و بودن همه عزیزانش رو داشته باشه!
دعای من واسه تو موقع تحویل سال اینه که ذهنت پر بشه از فکرای مثبت، ردپای خاطرات بد و از دست رفته ها پاک بشه و به جاش خاطرات قشنگ اونا پررنگ تر بشن، من از خدا یه خونه دنج پر از عاشقونه های دو نفره واست میخوام، جایی که دلت خوش باشه و سرت رو شونه های محکمی که بهت قوت قلب بدن!
آمـــــــــــــــــــــــــین!

عزیـــــــــــــــــزم مرسی برای اینهمه دعای خوب مهربونم

نرگس سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 17:09

ان شا الله که امسال به هردوشون برسی عزیزم :)

مرسی دوستم

مریم.ا سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 08:44

ولی من آرزو می کنم از تههههههههههههههههه دلم که هم سال دیگه سفره هفت سین رو تو خونه خودت بچینی هم اینکه همه عزیزانت سلامت و شاد باشن

ممنونم از دعاهای قشنگ از ته دل تو دوست مهربونم
منم برات بهترین ها رو از خدا می خوام عزیزم

آیدا دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 13:34 http://1002shab.blogfa.com/

دعای قشنگی ئه.
این که همش با فکر بهدن زندگی کنیم خیلی فرصت ها رو ازمون می گیره. برای من که این جوری بوده.

راستش من ترجیح می دادم دعاهام بیشتر از اینها بود و امید به زندگیه بیشتری داشتم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.