اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

پرتره


آقا ما از وقتی شروع کردیم با اسباب و وسایل نیمه حرفه ای پرتره کشیدن و یه چیزایی حالیمون شد، با پرفسور صحبت کردیم و قرار شد پرتره اونو بکشیم و قول دادیم......بعدش ترسیدیم و بهانه آوردیم که عکس نداریم ازت، بفرست..... کلی طول کشید تا رفت برای لاتاری عکس گرفت و همون رو هم برای ما فرستاد...... ما هم پرینت عکسش رو گرفتیم، تو همون زمانها سعیدمون فوت شد و رفتیم برای مراسم و اینها...... وقتی هم که برگشتیم سر کلاس طراحی ترجیح دادیم عکس سعید رو بکشیم اول......... عکس سعید رو کشیدیم و به 40 رسوندیمش..... بعدش دیگه نوبت پرفسور شد و این چند روز گذشته عکس اونم تموم کردیم

قرار شد عکس رو بفرستیم در خونه شون، اونم سفارش کنه اگه می تونن براش پست کنن اگرم نه نگهش دارن تا یه روزی که برگشت ایران بهش بدن........ یا اینکه بفرستم برای دوستش که اون نگهش داره..... هنوز تصمیم نگرفتم چکارش کنم........ خودشم می گه هر تصمیمی خودت گرفتی خوبه........ 

حالا عکسه تموم شده و دادمش که قابش کنن...... یه عکس هم ازش گرفتم و براش تو وایبر فرستادم...... خودم که فکر می کنم خیلی طبیعی شده و حس و شخصیت اش تو پرتره دراومده........ خودشم گفت که خوشش اومده ایشالا که همینطور باشه

پ.ن: چه جمله بندی های مزخرفی..... ببخشید فکرم خیلی مشغوله فقط می خوام با نوشتن سرم گرم شه..... البته فک نکنین بیکارم ها یه عالمه کار دارم ولی یه اعصاب خردی هم دارم که نمی زاره کار کنم یا درس بخونم.

نظرات 6 + ارسال نظر
غ ــزل چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 17:58 http://life-time.blogsky.com/

و چه عشقیه که آدم ذره ذره اجزاء صورت عشقشو با دست خودش نقش بزنه و با هر حزءش زندگی کنه

اینقدر دلم خواست منم یک روز این کار رو بکنم

آره خیلی حس خوبی بود

مریم چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 14:00

خودت نمیتونی پست کنی؟

چون قابش شیشه داره فرستادنش با ریسک همراه
مگر اینکه یا مسافر ببرتش یا یکی تا فرودگاه امام بره بده تو بارهای شکستنی بسته بندی کنند تازه اگه گم و گور نشه چون هواپیما عوض می شه پرواز مستقیم نداریم

moshtagh سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 17:47

na azizam daram shokhi mikonam, fek kardam malome

فهمیدم دوستم

reihaneh banu سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 14:46 http://:-)

آخی.
کاش یه راهی پیدا میکردی براش پست کنید. یا کسی اگه اون طرفا میره براش ببره.

کسی اگه اونطرفا می رفت رو خوب اومدی

گلابتون بانو سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 13:42 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

به به! خانم هنرمند. پس پرتره هم بلدی بکشی!
من که هیچ وقت استعداد نقاشی نداشتم!

شما استعدادهای دیگه ای دارید خانم
ما مشق بی استعدادی هامونو می نویسیم

مشتاق سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 13:03

پس پرتره کو پیکاسو جان؟

انتظار که نداری بزارمش اینجا؟؟؟؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.