اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

سی دی جدید

سی دی رو از پشت چراغ قرمز خریدم.... آقاهه گفت جدیده..... مهم هم نبود من گوش نمی کردم..... کافی بود یه دلی دلی ای بکنه..... که اونم گاهی اوقات حال بهم زن می شه.....

نه خواننده های امروزی رو می شناسم نه آهنگ ها به گوشم آشناست......

یهو وسط یه آهنگ اسم خودمو می شنوم...... صدای ضبط رو بیشتر می کنم......

بنیامین برای نسیم خونده.....

راست می گفت ها...... سی دی جدید بود!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
غ ــزل چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 18:01 http://life-time.blogsky.com/

چه خوب
هم جدید بوده
هم به اسم تو بوده

بهله ولی خیلی غم انگیز بود

مریم.ا سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 10:34

خوبم نسیم جونم فقط کسلم که دلیلش یا سرما خوردگیه یاpms یا اینکه یه تغییر تحولاتی تو وجودم داره پیش میاد

هی وای من راست می گی؟؟؟؟
یعنی خاله شدم؟؟؟؟؟

دارچین سه‌شنبه 6 اسفند 1392 ساعت 09:45 http://darchin-baboone.blogsky.com/

منم یکی دوبار پشت چراغ قرمز از این سی دی ها خریدم اصلن این خواننده جدیدا رو از همین سی دی ها شناختم!
ولی کیف میده یه آهنگی با اسم آدم خونده بشه ها!

من هیچکدومشونو نمی شناسم
آره کیف می ده ولی غم انگیز بودا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.