اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اگه یه روزی رییس یه جای مهم بشم خودمو استخدام می کنم

یه مثلی هست شمالی می گن "من مرا قربان" من الان تو همون وضعیتم.....

 از خودم خوشم می آد که کار راه اندازم.... همیشه دنبال راه حل می گردم و خدا رو شکر معمولاً هم خدا کمکم می کنه البته گوش شیطون کر و خودم خودمو چشم نزنم و اینها


آقا ما هی این چند روز داشتیم فک می کردیم چهارشنبه ساعت 8-10 صبح کلاس خوب اوکی

ولی بعدش دیگه کلاس نداشته باشیم تا 4 بعد از ظهــــــــــــــــــر که چی بشه آخه

بعدترش کلاس داشته باشیم تا 9 شب رو کجای دلمون بزاریم!!!!!!! یعنی تا برسیم خونه می شه 12

تازه کدوم ماشینی ما رو می آره اون وقت شب؟؟؟ سرویس های دانشگاه که تازه از باراجین راه می افتادن بنا به اظهارات اینوری ها و اونوری ها ته تهش ساعت 8 راه می افتاد که تازه از دانشگاه ما تا باراجین هم خودش مسیری بود

اگرم می خواستیم ماشین ببریم که یعنی از 5-6 صبح باید راه می افتادیم و بعید بود 9 شب حال رانندگی تو این جاده خفن رو داشته باشیم که تازه شاید 11 شب برسیم اونم با شیرمردان راننده جاده که یقیناً نخواهند گذاشت ما جان سالم به در ببریم


این بود که امروز سایت را زیر و زبر نموده و دریافتیم همون استادی که کلاس 8-10 صبحش را برای ما گذاشتن ساعت 10-12 هم همون درس رو داره 

تا همینجا کمی خوشحالی بر ما مستولی گشت

بعد دوباره چرخیدیم و دریافتیم به همین روال استادهای ساعت 4-6 کلاس 2-4 و همچنین ساعت 7-9 ساعت 5-7 هم کلاس دارند 

و اینگونه بود که ما بسی نفس راحت کشیدیم 

حالا فقط مونده 1- راضی کردن این اساتید که ساعت ها رو جابه جا کنیم

2- راضی کردن فرعون که به جای چهارشنبه، پنج شنبه بریم سرکار

3- اطلاع از ساعات حرکت اتوبوس های معمولی تهران- قزوین چون ظاهراً اتوبوس های دانشگاه فقط همون 5 صبح حرکت می کنند


برای روزهای جمعه هم که از 8 تا 4 بعد از ظهر یه ضرب کلاس داریم شاید ماشین ببریم چون 4:30 صبح از خونه بیرون اومدن و سوار اتوبوس 5 صبح شدن کمی غیرمعموله، فقط خدا کنه بتونیم رانندگی کنیم و کم نیاریم


ولی کلاً از خودم خوشم اومد الان چراشو دقیقا نمی دونم....... شاید چون دارم با قضیه کنار می آم 


نظرات 1 + ارسال نظر
نوا شنبه 19 بهمن 1392 ساعت 13:57

میتونی برنامه ریزی کنی یک پارکینگ نزدیک ترمینال پیدا کن با ماشین برو تا ترمینال بعد بااتوبوس برو وبیا وقتی برگشتی ماشین را بردار برو خونه.

نوا جون الان در حال حاضر به یه مشکل بزرگتر خوردم دعا کن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.