اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات دانشجو شدن ما

خدا رو شکر که شنبه رفتیم قزوین ثبت نام کردیم و اونروز هوا بسی خوب بود و از فرداش چنین و چنان برفی گرفت که مطمئنا شاهد و ناظر هستید

البته ماجرای رفتن و برگشتنمون کلی داستان داشت که همانطور که واضح و مبرهن است حالی برای نوشتن نبود و نیست

فقط بگیم که قبل از رفتن به قزوین از صبح علی الطلوع دنبال یه کار اداری بودیم و انجام شد، بعدش کوبیدیم تخته گاز رفتیم، اونجا هم هی از این اتاق به اون اتاق....... بعدش دیگه خسته و کوفته و مرده و سرمازده بودیم...... که نشستیم تو ماشین و بخاری رو روشن کردیم، آفتاب بی جونی هم بر ما می تابید و آآآآآآآآآآآآی خوابمون گرفته بود که تو عمرمون اینگونه بی هوش خواب نشده بودیم

خلاصه همش مواظب بودیم سرعتمون از 110-120 تجاوز نکنه که چشممون بد جوری گرم بود، هرچه هم صدای ضبط رو بالا می بردیم و یا خودمونو با خوردن تنقلات سرگرم می کردیم فایده ای نداشت

خلاصه به هر زحمتی بود خودمونو به منزل رسوندیم ولی حالا دیگه بدجوری از این مسیر و رانندگی خسته کننده اش می ترسیم

قبل از رفتن برای ثبت نام فرعون با ما شرط کرده بودند که وسط هفته کلاس برنداریم، ولی مگه انتخاب واحد ترم اول دست ما بود، ما فقط مراحل ثبت نام رو انجام دادیم و گفتند برنامه کلاسی رو در سایت تقدیم حضورمون می کنند.... و حالا می بینیم که چهارشنبه و جمعه از 8 صبح کلاس داریم...... البته چهارشنبه تا 9 شب کلاسمون طول می کشه

نمی دونیم چه خاکی برسرمون بریزیم........ از طرفی فرعون....... از طرفی صبح زود رسیدن به قزوین که با فرض استفاده از سرویس های دانشگاه باید ساعت 5 صبح در ترمینال آزادی سوار بر اتوبوس باشیم یعنی 4:30 راه افتاده باشیم........ از طرفی برگشتن از دانشگاه آنهم ساعت 9 شب.......

خلاصه اصلا نمی دونیم این قائله چطور قرار است ختم به خیر شود

خدا به داد برسد

نظرات 7 + ارسال نظر
ماندانا جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 16:05

سلام نسیم جان مدتیه که شما رو مى خونم ولى خاموش این پستت. وادارم کرد که از خاموشى در بیام نسیم عزیز برات آرزوى موفقیت مى کنم و قبولیتو تبریک مى گم نگران دورى راه هم نباش منم امسال ارشد قبول شدم تو یه شهر با فاصله صد و پنجاه کیلومترى از شهر خودم اولش برام خیلى سخت بود ولى به سرعت برق گذشت و ترم یک تموم شد این ترمم مهمان شدم تو شهر خودم تازه من متاهلم و دوتا بچه و یه کار نیمه وقت هم دارم

سلام دوست خوبم
واقعا بهت تبریک می گم که اینقدر اراده داری
خدا قوت

نوا جمعه 18 بهمن 1392 ساعت 00:04

افرین دختر خوب مبارکه.
اصلا نگران نباش مطمئن باش که همه چی خیلی خوب پیش میره.باسرویس میری ومیای وهمین که چشم برهم بزنی میای مینویسی دارم دنبال تگمیل پروپوزالم میرم

می سی دوستم

moshtagh پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 11:29

be salamati azizam, cheshm ro ham bezari tamoom shode. khode manam hamin vazeiat ro dashtam vali zood gozasht . ye soal nasim jan , etela dari bara khoroje dokhtaraie mojarad az keshvar ejaze pedar lazeme ya na? man akhare hafte safar daram vali hishki da in moored nemidone.mamnoon misham az midoni rahnemaeim koni.

متشکرم عزیزم
نه راستش اطلاعی ندارم

یاس پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 10:10 http://www.soundsoflife.blogfa.com

دانشجو شدن دوباره ات مبارک نسیم جانم
از ته دل از خدا می خوام که زندگیت روی دور شادی و اتفاقات خوب بیفته.

مرسی دوست جونم

آمیتریس چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 23:12 http://amitrisashegh.blogsky.com/

عزیزم مبارکه ، منم این مشکلات رو دارم فقط دعا میکنم وسط هفته کلاس نباشه ولی بیچاره ام

ایشالا درست می شه

پاییزی چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 22:17

میدونی چقدر منتظر این پست بودم؟ مبارکت باشه عزیز دل...
نگران نباش. تو از پسش بر میای. میتونی با بعضی اساتید صحبت کنی و شرایط کاریت رو توضیح بدی و بعضی جلسات رو نری. و بدون سه ترم مثل برق و باد میگذره. خصوصاً این اولین ترمت که کوتاهه و تازه داریم به روزهای طولانی تر و هوای بهتر نزدیک میشیم و اون ور سال زود پاشدن چندان سخت نیست و ساعت 9 شب چندان دیر به نظرت نمیرسه.

فقط یه چیزی هم بگم که خیلی به رئیس رؤسا وعده و قول نده. معمولاً برنامه های کلاسی ارشد ثابته. یعنی ممکنه تموم سه ترم همین دو روز کلاس داشته باشی. البته بازم به دانشگاه بستگی داره. اما اینو در نظر داشته باشی بهتره.
بازم تبریک میگم. خیلی برات خوشحالم.

عزیزززززززززم دوست جونی ام تو خیلی برام زحمت کشیدی ازت ممنونم

نرگس چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 15:37

مبارکه عزیزم حالا که ثبت نام کردی بقیه مشکلات رو هم با برنامه ریزی حل می کنی خوشحالم برات

فدات شم دوست مهربونم اگه همراهی شما بچه های هدف نبود موفق نمی شدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.