اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

چندین خبر بد، یک خبر خوب

حوصله نوشتن ندارم

دلم نمی خواد از غم و غصه بنویسم، از اتفاقهای ناگواری که یکی بعد از دیگری برای خانواده افتاده

دلیل نوشتن امروز فقط 2 چیزه


اول التماس دعــــــــــــــــا برای یک خانم 30 ساله که امروز 9 روزه که تو کماست و سطح هوشیاریش هم در بهترین حالت 9 بوده

خواهش می کنم براش دعا کنید

اینهم یکی از بچه های فامیله که از بچه گی می شناسیمش و متاسفانه تصادف کرده

و با احتساب ایشون بعد از سعید این چهارمین تصادف جوونای فامیل بوده

که اون دو تای دیگه با جراحاتی در حد چند روز بیمارستان بودن خوب شدن


دیگه سر شدم انگار نمی فهمم داره دور و برم چه اتفاقاتی می افته 

شایدم دارم دیونه می شم


و اما خبر دوم که یه کوچولو انگیزه نوشتن بهم داد

قبول شدنم تو تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد بود

مدیریت اجرایی رشته ای که خیلی دوست داشتم قبول بشم و انصافا هم تعداد شرکت کننده هاش از همه رشته های غیر مرتبط زیاد بودن (از جمله خودم که از شیمی وارد این رشته شدم)

و دانشگاه قزوین، امیدوارم امسال بابا بهانه نیاره و مثل پارسال که نگذاشت برم آمل اذیت نکنه


خدا رو شکر بالاخره غول این کنکوره ارشد شکست

نظرات 10 + ارسال نظر
mana سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 13:22

ایشالا هر چه زودتر آرامش به خونتون برگرده

ممنونم

mana سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 09:13

مبارک باشه نسیم جان. حال مادرتون چطوره؟ چشمشون بهتر شده؟؟

والا یه کمی بهتر شده بود الان انگار بسته تر شده دوباره چشمش
اینم یه شوک دیگه بود

آمیتریس دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 23:18 http://amitrisashegh.blogsky.com/

مبارکه ، منم قبول شدم...

به سلامتی
چه رشته ای و کجا؟

سحر دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 21:11

نسیم جون یه عالمه دلم واست تنگ شده بود تبریک میگم واسه قبولیت یه عالمه خوشحال شدم
اون خانومم امیدوازم هرچه سریعتر حالشون خوب شه همه براش دعا می کنیم

ممنونم

reihaneh banu دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 17:40 http://:-)

عزیزممممممم. خیلی تبریک.

یعنی فکر کردی با این حال روحی وخیمی که داری، بابا دلش میاد بگن نری.
نه بابااااا. اصلا برات واجبه که بری

مرسی

پروانه دوشنبه 7 بهمن 1392 ساعت 10:03

مبارکههههههههههههههههههههههههه

مرسی

بهار یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 21:35 http://positive-energy.blogfa.com/

بابت قبولی تبریک میگم ایشالله بعد این همش خبر خوش بشنوی:)
خدا به مریض هاتون هم سلامتی بده

ممنونم عزیزم

بانو سرن یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 21:32 http://banooseren.blogfa.com/

خدا خودش به جوونی این خانوم رحم کنه.
ارشد رو هم بهت تبریک می گم موفق باشی عزیزم.

فدات شم دوستم

غ ــزل یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 17:37 http://life-time.blogsky.com/

اول از همه بهت تبریک میگم مهربونم
انشالله این خبر خوب شروع اتفاقهای خوش و شیرین باشه تو زندگی خودت و عزیزانت

برای سلامتی اون خانم هم دعا میکنم گلم

لطف می کنی

moshtagh یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 17:10

bah bah, mobarake azizam, en sha allah tajrobehaie khaili khoobi dashte bashi, bazam tabrik migam nasim jan

مرسی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.