اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

همدرد

این روزها کارم شده چرخیدن تو صفحه ف ی س ب و ک (ب.ن.ی.ا.م.ی.ن.. ب.ه.ا.د.ر.ی)..... 

 خوندن کامنت های تسلیتی که براش می نویسن.......

 خوندن دست نوشته هاش....... 

گوش کردن به آهنگ هاش....... 


تا حالا فکر نمی کردم یه روزی بشه همدم و همدرد روزهای سختم حتی به جز یه آلبوم روی سی دی چیز دیگه ای از کارهاشو نداشتم ولی همه اون آهنگها این روزها زمزمه ام شده و همش فکر می کنم انگار می دونست یه روزی قراره به سوگ عشقش بشینه برعکس همه خواننده ها از بی وفایی نمی خونه از مرگ می خونه


http://benyaminfans.ir/


و چه بدکاری می کنند اونهایی که تو این شرایط دوربین به دست هستن و چیلیک چیلیک روزهای به عزا نشستن اش رو ثبت می کنند.


نظرات 6 + ارسال نظر
12 جمعه 20 دی 1392 ساعت 23:50 http://page12.blogfa.com

سلام
امیدوارم الان دیگه حال و روز و روزگار بهتر شده باشه و بزودی از خوشی ها بنویسی ...

مرسی عزیزم

pari.sa پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 10:04

nasim jan , chetori? behtari? bebakhsh ke nistam.
internet khoone o mobilam az kar oftade, nemitoonam ba viber bahat harf bezanam. chand bar zang zadam be shomareye khoonatoon vali vasl nashod , inja ham ke nemitoonam comment bezaram. moraghebe khodet hasti? madaret behtar shodand? omidvaram behtar shode bashi. bebakhsh ke kari az dastam bar nemiad.
miboosamet azizam

سلام عزیز دلم مرسی از محبتت
منم زنده ام شکر
لطف کردی

سمیه-تهران نوشت دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 18:33 http://tehrannevesht.blogsky.com

خوب البته خبرنگارها کارشون همینه اما مردم عادی خوب فکر کنم توی جو دیدن آدم های مشهور قرار می گیرند من حتی از بعضی از دوستام شنیده بودم که مراسم عزای بستگانشون رو ضبط می کردند! و من تعجب که مگه مراسم عزا رو هم آدم بعدا می شینه فیلمش رو ببینه!

حالا اونکه خودشون ضبط می کنن یه چیز دیگه است ولی اینکه توی این مراسم یه هنرمند رو گیر بندازی و با موبایل یا دوربینت از صحنه هایی که یارو واقعا داره عذاب می کشه عکس بگیری خیلی بده
خبرنگارا البته حتما حواسشون هست و شکار لحظه ها نمی کنن و احترام حال طرف رو نگه می دارند

پروانه یکشنبه 15 دی 1392 ساعت 11:39 http://margazideh.blogsky.com/

سلام نسیم عزیزم
من این روزها هی بیشتر نگرانت میشم
عزیز دلم هر مصیبتی یه دوره ی سوگواری داره و بعد از اینکه به اندازه کافی سوگواری کردی و اشک ریختی باید کنده بشی و به روزهای عادیت برگردی
درسته که لاله گفت ادمایی که این طوری غم جوون می بینن دیگه زندگی عادی براشون جاری نمیشه
اما این معنیش این نیست که زندگی شونو تا ابد با یه خاطره ی غم انگیز کدر کنن
عزیز دلم
زندگی یعنی همین
یکی میاد و یکی میره
همه ما ادمیم و هر روز تخت قبرستون ده ها د صد ها جوون عینه سعید و عینه خلی های دیگه میرن زیر خروار ها خاک
باور میکنی هر وقت تو قطعه ی مامانم اینا راه میرم و همسایه هاشو میبینم شوکه میشم از بس همه شون جوون
واقعا هم دعای به جاییه که بگی ایشالله پیر بشی جوون
نمیخوام گولت بزنم و با این توجیه های شبه مذهبی توجیهت کنم که جوون مرده و چی و چی که فکر کنی عنقریب تو بهشته
نه نسیم جونم
اما بهت می گم که قانون زندگی همینه
و ما باید باور کنیم و به این قانون ایمان بیاریم و تابعیتشو کنیم
چون تا وقتی که نپذیری و باور نکنی و رفتنشو بی انصافی بدونی از قانون زندگی عدول کردی
عزیز دلم
دوست خوبم
خیلی نگگرانتم این روزا
مراقب خودت باش
تا می تونی گریه هاتو بکن
اشک بریز
و یه روز از در اتاق بیا بیرون
و بزار تموم شه
و خاطره شو برای همیشه زنده نگه دار
مراقب خودت باش گلم

مرسی که به فکرمی دوست مهربونم
نمی دونم چطور از اینهمه محبتت تشکر کنم
راستش دارم سعی ام رو می کنم ولی هر چی بیشتر می گذره حس می کنم دارم می رم تو مرحله عصبانیت که از زمین و زمان شاکی ام همش می گم چرا این اتفاق افتاد چرا برای ما افتاد ما هنوز مرگ خاله جونم رو فراموش نکرده بودیم
ولی تو راست می گی دیگه کمتر باید به این فکرا بال و پر داد
این اتفاق بخواهیم یا نخواهیم افتاده و کاری از دست هیچ کس برنمی آد
هیچ کسی هم مقصر نیست

مهدیه پنج‌شنبه 12 دی 1392 ساعت 12:19

سلام آدرس ف.ی.س بنیامین چیه؟ممنون میشم بگین

بنیامین بهادری رو به انگلیسی سرچ کن
البته این پیج ظاهرا توسط یکی از هواداراش مدیریت می شه ولی خودشم سر می زنه اونجا و بیشتر تبلیغ می کنه که به سایتش و دست نوشته هاش توجه بشه همونجایی که آدرسش رو گذاشتم

نوا سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 00:39

من خیلی اتفاقی فهمیدم که این بنده خدا همسرش را تو حادثه ازدست داده خیلی برایش متاسف شدم ولی بیشتر برای بیشعوری خودمون متاسفم که وقتی گزارشهای تصویری را میدیدم مردم شاد وخندان جلوی مسجد به غم این بنده خدا لبخند میزدن

آره دقیقا به اشک ریختنش نگاه می کنند و با دوربین یا گوشی های موبایلشون عکس می گیرن
خیلی زشته به خدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.