اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

ای کاش

این روزهایمان پر از ای کاش است

هرکس یه چیزی می گه


کاش یه کمی آرومتر رانندگی می کردی

کاش به حرف همه ما گوش کرده بودی

کاش ماشینت رو عوض نکرده بودی که بخوای ببنی با این یکی چند تا بیشتر می شه سرعت رفت

کاش دست و پات شکسته بود

کاش پلیس سر راهت بود و ماشینت رو خوابونده بود

کاش .......

و وقتی مستاصل از همه می شیم...... کاش حداقل دو روز تو کما بودی تا فرصت می کردیم بیاییم بالای سرت و برات دعا کنیم

شاید خدا دلش برای دل سوخته مون می سوخت و تو رو دوباره بهمون برمی گردوند


کاش اینجوری نمی شد

چطوری باور کنیم که این اتفاق افتاده؟

باورش خیلی سخته

نظرات 2 + ارسال نظر
بانو سرن پنج‌شنبه 28 آذر 1392 ساعت 17:07

خدا رحمتشون کنه.
همیشه همینه عزیز دلم آدم وقتی عزیزی رو از دست می ده تمام وجودش می شه پر از ایکاش و اگر.

آمیتریس چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 13:51 http://amitrisashegh.blogsky.com/

ای کاش ، ای کاشی در زندگیمان هرگز نبود

کاش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.