اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

سیزدهمین قرار گروهی


سیزدهمین قرار گروهی مون هم اولین 5 شنبه آذر یعنی 5 شنبه ای که گذشت برگزار شد...... اونم خونه یکی از دوستان که خوشبختانه تازه عقد کرده و در واقع همه مون رو به این مناسبت دعوت کرده بود، گیس گلابتون عزیز هم این دفعه دعوت بودند

ما ساعت 10:30 رسیدیم و گزارش کارهای ماه پیش رو دادیم...... دو تا هدف جدیدی که قرار بود هر کسی برای تا آخر سال مشخص کنه آماده کرده بودیم....... ایرادهای کوچیک همو تو انتخاب هدف گرفتیم و برنامه ریزی مونو برای چندماه آینده انجام دادیم و پیمان ها رو بستیم.

گیس گلابتون عزیز هم به جمع ما پیوستند، با اینکه ایشون مهمون بودند ولی بازم ازشون سوال پرسیدیم و ایشون هم مثل همیشه راهنمایی مون کردند.


نظرات 2 + ارسال نظر
کولی یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 10:33 http://kolibazi.persianblog.ir

ای کاش ی ذره فقط ی ذره منم پشتکار داشتم واسه کارهام
دیگه برای یکی از اهدافم روز گزارش کار تعیین کردم به اقایهمسر
اگر این یکی رو بتونم انجام بدم عالی میشه
هم اعتماد به نفسم هم ناآرامیهای درونم

عزیزم تو هم می تونی به همه هدفهات برسی نگران نباش
اول از هدفهایی که براشون انگیزه بیشتری داری شروع کن

سحر شنبه 9 آذر 1392 ساعت 14:42

خوش به حالتون
چه خوبه که پیگیر این برنامه هدف گذاریتون هستین
این کلاسهای هدف هنوزم تشکیل می شن؟تو سایت گیس گلابتون باید ثبت نام کنم؟

مرسی
راستش دقیقا نمی دونم یه ایمیل برای گیس بفرست و ازش بپرس ظاهرا دیگه کلاس به شکلی که برای ما برگزار شد نیست سبکش عوض شده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.