اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

امروز سال نو می شود.



به نظرم هر آدمی باید تو زندگی یه روز خیلی خوب داشته باشه که سال براش از اونروز شروع بشه.
اون سالی که منجم ها می نویسند برای زمین تعریف شده...... ولی ما که زمین نیستیم ...... ثابت هم نیستیم که میلیاردها سال تقویم هامونو یه جور برامون صفر کنند
ما دوپا داریم که باهاش می تونیم هم زمین زیر پامونو عوض کنیم و هم آسمون بالای سرمونو و هم...... سال مون رو

سال برای من از امروز شروع می شه
امروز سالگرد یه روزه خوبه

امروز سال شمسی شروع می شه
روزی که خورشید به زندگیم اومد
و سال هجری هم یه تاریخی تو اردیبهشته 

امروزم رو باید جشن بگیرم 


پ.ن: مخاطب خاص دارد.

نظرات 7 + ارسال نظر
ناصر الدین شاه پنج‌شنبه 30 آبان 1392 ساعت 23:45 http://www.photoblog-naser.blogfa.com

به به شما هم مخاطب خاص دار شدی؟

این مخاطب رو ما سالهاست که داریم
شما در جریان نیستی

سحر چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 11:26

ممنون می شم اگر ایمیل کنی برام
میدونم زحمت میشه برات ولی لطفا

نه عزیزم سخت نیست فقط از خونه باید برات بفرستم
اینجا ایمیل کاری ام بازه

سحر چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 10:57

وای نه رمز رو نگرفتم الان دوباره ای میلمو چک کردم

من رو مسنجر برات نوشتم
اگه مسنجر نداری ایمیل کنم

سحر سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 23:40

دوستم سال نوت مبارک همیشه شاد و خندان باشی

مرسی
رمز رو گرفتی؟

کاتیوشا سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 14:18

سال نوت مبارک عزیزم.همیشه شاد باشی خانووووووم.

فدات شم عزیزم

سامانه پیامک سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 11:39 http://sms.anikal.com

کتاب بازاریابی پیامکی را به رایگان هدیه بگیرید

سلام

بهنام نوری زاد هستم ، مشاور بازاریابی ، قصد دارم در این کتاب شما را با بازاریابی پیامکی آشنا کنم و مطالب بسیار مفیدی را در اختیارتان قرار دهم.

اگر شما به خاطر محدودیت های اقتصادی فقط بودجه محدودی را برای بازاریابی کنار گذاشته اید باید گفت که بازاریابی با پیامک اگر به طور صحیح انجام پذیرد می تواند بسیار مطلوب تر و تاثیر گذارتر از روش های بازاریابی قدیمی برای جذب مشتری استفاده گردد.

اگر شما از فروش ماهیانه خود راضی نیستید ، لازم است با بازاریابی پیامکی آشنا شوید ، بازاریابی پیامکی جدیدترین استراتژی بازاریابی است که میتواند به شما کمک کند تا بیشتر ایستادگی کنید و در بازار قدرتمندتر حضور داشته باشید.

پیشنهاد میکنم کتاب بازاریابی پیامکی را دریافت کنید و آن را خوب بخوانید .

جهت دریافت کتاب ، لطفاً وارد صفحه زیر شوید

http://sms.anikal.com/sms-marketing.html

کانکس سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 11:25 http://konex.ir

سلام :

وبلاگ زیبایی دارید

لطفا ما را به لیست لینک ها خودتون اضافه کنید


www.konex.ir عنوان : کانکس



سپاسگذارم

متشکرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.