اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

تحصیلات شعور نمی آورد.


این جمله تیتر رو بخونید....... من زیاد شنیدمش......... ولی دیشب باورش کردم.......... با تمام پوست و گوشت و استخونم.....

دیشب همه تلاشم رو کردم که با یکی از استادهای دانشگاهمون که ماههاست داره سعی می کنه نظرمو به خودش جلب کنه و خیلی خیلی هم ادعاش می شه که استاده و کلی شاگرد تربیت کرده و کلی مطالعه و تحقیق در زمینه های روانشناسی داره و می فهمه و چه و چه ..... بفهمونم که می تونه نظرش رو مودبانه بگه...... و توهین نکنه...... و باید بپذیره که ممکنه نظر من باهاش مخالف باشه....... و قدرت شنیدن نظر مخالف رو داشته باشه...... ولی نشد

به خدا خیلی تلاش کردم

و ایشون شروع کرد زدن به جاده خاکی......... بدترین کاری که در مذاکره دو تا آدم تحصیلکرده و باشعور می تونی انجام بدی........ یعنی وقتی نمی تونی حرفت رو بزنی یا دلیل درست و حسابی براش بیاری به طرف سنگ پرت کنی.....

مثلا بگی شما با این سن ات!!!!!!

چه ربطی داره؟ اولا که ایشون 5 سال از من بزرگتر بود....... بعدشم اصلا هیچ ربطی به حرفی که داشتیم می زدیم نداشت.... پرسیدم خوب سن ام چی؟ آره من 33 سال دارم!!!!!! الان به بحثمون کمکی می کنه؟

خیلی سعی کردم آروم باشم و مودب........ واقعا هم بودم......... شاهدم هم لیلا بود که همش می گفت وقتی این آدم بی شعور داره اینقدر توهین می کنه تو چجوری اینقدر خونسرد و منطقی هستی!

ولی بودم، البته نمی گم بچه پیغمبرم راستش حدود یک ماه پیش یه مکالمه ای باهاش داشتم که تو اون حرف خیلی خیلی بدی به من زد...... و منم عصبانی شدم و گفتم شما یه آدم از خود راضی هستید که فقط دوست دارید تایید بشوید......

البته هم همونروز و هم دیروز معذرت خواستم........  هرچند که از ته دلم بهش معتقد بودم.......

بعد تازه از همه بدتر اینکه خودش با کلی تلاش و تابلو کردن جلوی بچه های کلاس.......... بعدشم پیدا کردن ف.ی.س ب.و.کم (درحالیکه سرچم بسته است) بعدشم شماره تلفنشو بهم داده........ بعدم درخواست های مکرر برای آشنایی بیشتر ........ حالا می گه دیگه نمی شه این رابطه رو به جایی رسوند!!!!!!!

گفتم از نظر من اصلا رابطه ای نبود.......... می گه از نظر من بود و دل خوش کرده بودم که جوابهای خوبی ازش بگیرم ولی دیگه نمی خوام ادامه پیدا کنه...... 

گفتم ولی من نه به عنوان یه رابطه بهش فکر کرده بودم و نه دلبسته بودم...... می گه پس برای چی دارید توجیح می کنید؟ ........ فک کن!!!!!!!! گفتم آقای محترم شما یک استاد دانشگاه هستید حداقل انتظارم اینه که بدون توهین به صحبتهام گوش کنید و اگه سوء تفاهمی هست خیلی منطقی راجع بهش صحبت بشه بعدش هم خیلی محترمانه برای همیشه خداحافظی کنیم و اگه نمی تونید منطقی باشید من ترجیح می دهم همین الان بحث رو قطع و تموم کنم....... می گه ما هرچی استادهامون می گفتن می گفتیم (چشم) ...... گفتم لابد استادهای شما اجازه تبادل نظر رو به شاگردهاشون نمی دادند و لابد من انتظار داشتم از استادی مثل شما که بتونم بدون ترس نظرم رو بهتون بگم ....... می گه اصلاً شما به جبر روزگار شاگرد من شدید!!!!! 

یعنی کلاً ته بی شعوری ممکن در یه انسان رو خدا دیشب برام به نمایش گذاشت.


پ.ن: عکس مرتبط پیدا نکردم.


نظرات 13 + ارسال نظر
صبور یکشنبه 10 آذر 1392 ساعت 16:37 http://http://sangesabuor.blogfa.com/

سلام
شما روانشناسی می خونی؟ البته نمی دونم چرا اینجوری فکر کردم. من اولین باره که برای شما پیام میگذارم. سوالم رو حمل بر فضولی نکنید. یک سوال تخصصی داشتم

سلام عزیزم نگران نباشید مشکلی نیست
من لیسانسم شیمی است و الان دوره MBA دانشگاه تهران رو می گذرونم

گلابتون بانو دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 12:48 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

خیلی جوابشو خوب دادی. تحصیل کرده بی شعور زیاده متاسفانه!

متاسفانه

نرگس دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 10:26

خدا جمیع مریض ها رو شفا بده مخصوصا اساتید مریض رو!

آمیـــــــــــــــــــــــــــن نرگسی چطوره دیروز زنگیدمت کجا بودی؟

پروانه دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 08:17 http://margazideh.blogsky.com/

این آقا به شدت پر رو تشریف دارن
و با قصد داره ناراحتت میکنه نسیم جونم

مراقب خودت باش دختر خوب

پروانه

سحر یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 16:09

اصولا آدمایی که ریشه ندارن وقتی از نظر خودشون به یه جایی می رسن (مثل تحصیلات) فکر می کنن دیگه عقل کلن و باور می کنن هر چی می گن بقیه باید تاییدشون کنن
واسه همینه خودش بریده و دوخته هر چی به این آدما بیشتر کم محلی شه بیشتر دق می کنن

اصن نمی دونی چقدر تو نقش استادی خودش غرق شده
بگم باورت نمی شه
فک می کنه استاد فیزیک هسته ای یا نجوم تو مرکز ناسای آمریکاست

آمیتریس یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 14:21 http://amitrisashegh.blogsky.com/

متاسفم براش و با جمله ات 200% موافقم.
امان از این اساتید خودمتشکر ، باورکن عقده دارن که بگن ما از همه بیشتر میفهمیم.
- عزیزم وقتی آدم از خودش راضی و به کاری که میکنه اعتقاد داره ، آرامشم داره و حالا طرف بهش ناسزا هم بگه بازم آرامشش رو حفظ میکنه ، ببین چقدر بیچاره از دست تو هرس خورده، باعث افتخاری دیگه

ناصر الدین شاه یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 12:47 http://www.photoblog-naser.blogfa.com

پس دقیقا کجای جنوب می باشید؟

چه فرقی می کنه؟

ناصر الدین شاه یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 12:42 http://www.photoblog-naser.blogfa.com

نه خوب بندر هوا گرمتره مال ما خونمون گرم تره اهواز و اون ورا یا بوشهر به گرمی بندر نیست

من در جریان نیستم در کل 2 بار تو زندگیم رفتم اهواز خیلی نمی تونم اظهار نظر کنم

ناصر الدین شاه یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 12:35 http://www.photoblog-naser.blogfa.com

اولش منطقی میان جلووووو.با کمالات فراوان بعد کم کم میرن رو توهین اخرش هم میشه تهدید

خدایا از این خونسردی ها به ما عطا بفرماااا..جنوبی رو کلا خونگرم افریده خدا فکر این روزها رو نکرده

ربطی به جنوبی بودن نداره من هم اصالتا جنوبی هستم

سمیه-تهران نوشت یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 12:29 http://tehrannevesht.blogsky.com

چه آدم بی شعوری بوده ها
آدم خود متشکر و مغرور رو هیچ وقت نمیشه قانع و راضی کرد اما خوشم اومد از کار تو که آرامشت رو حفظ کردی به نظرم نسیم اینجا بی محلی به این آدم جواب میده هرچند تو دیگه دنبال جواب گرفتن از این آدم نیستی اما به طور کلی به اینطور آدمهایی که از خودشون زیادی مطمئنند باید بی محلی کرد

می دونم راستش من از اولم زیاد محل نمی زاشتم خودش برید و دوخت و برای خودش انتظارات نابه جا درست کرد

ناصر الدین شاه یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 12:25 http://www.photoblog-naser.blogfa.com

ولی شانس اوردی مذکر نیستی و گرنه الان یه قتل افتاده بود گردنت من بودم می زدمش

یه مثل قدیمی هست که میگه کاری که با دعوا و کتک حل میشه چرا ادم بشینه بحث کنه

دم دستم نبود..... تازه فک کنم من زیادی آروم منطقی بودم به خاطر همین اون از شدت عصبانیت و حرص به چرت و پرت گفتن رو آورده بود

ناصر الدین شاه یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 12:02 http://www.photoblog-naser.blogfa.com

نیاد یه وقت برا لج بازی نمره بهت نده

درسم ترم پیش بود باهاش 20 شدم
خودشم گفت بدون ارفاق 20 شدی

دارچین یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 11:59 http://darchin-baboone.blogsky.com/

معلومه که تحصیلات هیچ ارتباطی به شعور آدما نداره! و این آدم یا بهتره بگیم "موجود"، خیلی خیلی خیلی بی شعور بوده.
متاسفانه الان دانشگاهها پر شده از اینجور مثلن اساتید که حداقل تصور من یکی رو از شخصیت یه هیات علمی و یه استاد کاملن خراب کردن!
خوب کاری کردی که ارامشتو حفظ کردی و اونی که باید میگفتی رو گفتی، اصلن لیاقت و شایستگی تو خعلی بیشتر از حتی هم صحبتی با اونه چه برسه به ادامه رابطه!

مررررررررررررسی جیگر تو یه مدافع خوبی هستی براما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.