اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

اندر احوالات سی سالگی

من اینجا زندگی ام را دوره می کنم

سلام

ما برعکس بقیه دوستامون فک می کنیم اینجا رو دوست داشته باشیم.

راستش اگه بی معرفتی نباشه فک می کنیم دلمون هم برای خونه قبلی مون تنگ نشه

البت بر همگان واضح و مبرهن است دلمون برای نوشته های فوق ادبی خودمون که نه ولی برای خاطرات تلخ و شیرین گذشته مون تنگ می شه

لکن خونه نو اصولاْ داره حس بهتری به ما می ده شاید باید زندگی مونو نو کنیم که بهتر تر هم باشه

خلاصه که به دلخواه خودمون که نه.... به اجبار اومدیم از دست این بلاگفای نالوطی نارفیق 

راستی........ سلام رفقای جدید 

نظرات 4 + ارسال نظر
*** سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 16:09 khorshid-asare.blogfa.com/http://

خیلی حوشم میاد به سبک نگارشت یه جورایی طنز مخملیه...

واقعنی؟؟؟؟؟
چه خوب یکی منو کشف کرد منی که خودم هنوز تو کشف خودم موندن

moshtagh دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 16:09

khone jaded mobarak.
ey sha la poor az khabaraie khosh beshe.

آخی مرسی دلم برات تنگ شده بود

دارچین دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 08:37 http://darchin-baboone.blogsky.com/

سلام عزیزم!
خونه نو مبارک، خوشحالم که اینجارو دوس داری و حس خوبی بهت میده

اینم کادوی خونه نویی!

واااااااااااای کادو
می سی چه سورپرایز قشنگی بود

پرنده گولو یکشنبه 5 آبان 1392 ساعت 22:49

قربون اون فعل جمع شما بریم ما
خونه جدید مبارک
ایشالا توش خبرهای خوش بخونیم

متشکریــــــــــــــــم بووووووووس

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.